שעות הפעילות של בתי העסק בקרית ביאליק יוארכו

בוועדה זו חברים בעלי תפקידים בעירייה הקשורות לטיפול בבתי העסק: מנכ"ל העירייה, הגזבר, היועצת המשפטית, עובדי מחלקת רישוי עסקים, מנהלת מנהלת אזור התעשייה ועוד. את וועדת ההיגוי מלווה יועצת ארגונית מטעם משרד הכלכלה והתעשייה.

בשיבת ההתנעה הציגדוקורסקי את חזונו: "מטרתה של העירייה לשרת את תושבי העיר ואת העסקים הפועלים בתחומה. לצורך כך יש להקטין את הבירוקרטיה והקשיים בהם נתקלים בעלי העסקים החל מקבלת מידע ראשוני ועד לשלבי קבלת רישיון עסק".

"בדומה לאמנת השירות שהנהגתי עם כניסתי לתפקיד לפני כעשור, המדברת על טיב השירות וזמן תגובה הניתן כמענה לפניות התושבים, אני שואף לשפר את השירות הניתן לעסקים בעיר. כידוע מסחר ועשייה מהווים את העוגן הכלכלי של העיר, הצלחתם היא גם הצלחתנו. אני רואה חשיבות רבה בשיפור הסביבה הפיסית של העסק, תנאי הנגישות אליו, ליווי מקצועי, קידום יוזמות משותפות, הקמת מאגרי נתונים לשימושם של בעלי העסקים, קידום ופרסום העסקים בעיר", הוסיף דוקורסקי.

לאחר הבחירות האחרונות דוקורסקי אף הקים ועדה עירונית חדשה בראשותו של חבר מועצת עיר, ירון סלמן לקידום העסקים בעיר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות