הדברה נגד יתושים והסברה לתושבים בנשר

"הטיפול היעיל ביותר למניעת מטרדי היתושים", מסביר מנהל מחלקת התברואה בעיריית נשר, יוסי ברק, "הוא טיפול במקומות הדגירה, לכן עיריית נשר החליטה להקדים תרופה למכה ובהתאם להנחיות היחידה למלחמה במזיקים במשרד להגנת הסביבה כבר החלה בשורה של פעולות מנע".

בתוך כך, עיריית נשר פונה לתושבים לבדוק ולאתר מקווי מים עומדים כגון: דודי שמש, תחתיות של אדניות, חביות, פחים, צמיגים ישנים, ברזים דולפים, ולדווח למוקד 106 בטלפון 04-6718000 או בהודעת ווטסאפ למספר: 052-6718000 על כל מקור מים כדי לאפשר לאנשי העירייה לטפל באופן מידי במוקדי דגירה אפשריים של יתושים. בנוסף ממליצה העירייה להתהלך בשעות הלילה במקומות בהם יש יתושים בבגדים ארוכים ובהירים שכן צבע כהה מושך יתושים. בעירייה קוראים לתושבים לנקוט באמצעי הגנה נוספים כגון: התקנת רשתות על חלונות הבתים ושימוש בתכשירים דוחי יתושים, המומלצים ע"י משרד הבריאות.

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות