קליש החליטה לא להעביר תקציב ללהקת המחול של חיפה. למה? ככה. התוצאה: הלהקה לא תהיה בפסטיבל כרמיאל והמנהל המיתולוגי שעובד ללא שכר. "אנחנו עם דמעות בגלל משחק פוליטי"

"ביולי הקרוב מתקיים פסטיבל כרמיאל, פסטיבל המחול של ישראל, נחשו מי לא יהיה שם כמו כל שנה? אנחנו. כי אנחנו פשוט מחכים. יושבים בבית ומחכים. אין לי הרבה מה להגיד, התנהגות המבזה שבארי מקבל מצד עיריית חיפה היא פשוט מתחת לכל ביקורת. 30 שנה בארי מוביל את המחול בחיפה ובישראל והתייחסות של העירייה כלפיו היא מתחת לכל ביקורת.

אחרי שנים של יצירה, הופעות, ייצוג העיר בארץ ובחול אנחנו בסכנה אמיתית. אני מלא דמעות, אני לא יכול להסביר לכם את רמת התסכול שיש לנו הרקדנים בלהקה ובעיקר אצל בארי. שבוע שעבר פגשנו את בארי והבן אדם פשוט שבר כלי אמיתי.לא מבין בעצמו איך הוא נקלע למשחקי הפוליטיקה שיש בעירייה".

כל זאת קורה בזמן, שכפי שנחשף אתמול, עיריית חיפה פועלת בשקט-בשקט להשבת פעילותו של תיאטרון "אלמידאן" שהסית נגד ישראל וחיילי צה"ל ואף הקציבה לשם כך כמיליון שקל.

פנינו לתגובת העירייה, אם וכאשר תגיע נפרסם אותה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות