הסיפור המרגש והתרומה של אנשי העסקים חיים סקאל ורוברט אנטוקול, שגדל בצור שלום ונרתמו לטובת משפחה קשת יום באותה שכונה בקריית ביאליק

ראש העיר העניק לשתי הוגות השם פרס: מנוי כניסה משפחתי לחודשי הקיץ לקאנטרי אפק.

ואז נרשם עוד רגע מרגש מאוד כשבמהלך הטקס בשיחה עם חיים סקאל, סיפרה חברת מועצת העיר, ענת וורמברנד, סיפרה על כך שתלמידי אורט ביאליק יגיעו היום (יום שלישי), ביום המעשים הטובים, לצבוע את ביתה של אם חד הורית לשישה ילדים בבית בצור שלום, שלה יש שני ילדים מאותגרים.

חיים סקאל שמע על היוזמה, התרגש מאוד והודיע מייד במקום שהוא מבקש לשדרג את הסיוע והציע תרומה מיידית של 20 אלף שקל בכדי לרכוש מקרר, מיטות לילדים ומטבח למשפחה.

כמו כן, ביקש מראש העיר לבחור מבנה אחד בצור שלום שדורש שיפוץ ושדרוג מיידי ויחד עם רוברט אנטוקול וחברת "פלייטיקה" יתחייבו לדאוג לצביעתו ושיפוצו של כל המבנה לרווחת התושבים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות