יום המעשים הטובים בקרית אתא – פעילות למען אוכלוסיות נזקקות בעיר

בחטיבה העליונה רוגוזין ציינו את יום המעשים הטובים במבצע איסוף מוצרי מזון שיחולקו למשפחות נזקקות בעיר לקראת חג הפסח, וכן באיסוף תרומות של משחקים וספרים לילדים ולמבוגרים. בכל שכבה הוצבו ארגזים שבהם התלמידים יאספו את מוצרי המזון, והציוד, בהתאם לרשימה שנקבעה מראש.  עם סיום איסוף המזון בסוף השבוע, יארזו תלמידי  שכבת י' ונציגי מועצת התלמידים את חבילות המזון ויעבירו למשפחות  נזקקות. במקביל, חברי  מועצת התלמידים הבית ספרית יזמו את מבצע "שנקל". איסוף תרומות של שני שקלים למען החיילים. בכסף שנאסף נקנו חטיפים וממתקים לחיילים.

כמו כן, תלמידי שכבת י' ישתתפו בהרצאה שיעבירו התלמידים נציגי שכבת י"א, שבמהלך "מסע מולדתי" – המסע השנתי למדבר יהודה, השתתפו בפעילות מיוחדת ומעצימה מטעם חברת "פראטרק", הכוללת שילוב של בעלי מוגבלויות שהתלוו לתלמידים במהלך המסלול.

שיאו של יום המעשים הטובים יצויין בחגיגת בר מצווה שיזמה מחלקת הנוער והצעירים בקרית אתא לזוג תאומים תושבי העיר, בשיתוף עם קניון עזריאלי. במסגרת הפעילות אספו בני הנוער תרומות של מזון, ביגוד, די ג'יי ועוד במטרה להגשים את חלומם של האחים לחגוג בר מצווה חגיגית.

יעקב פרץ, ראש עיריית קרית אתא, ציין בגאווה: "יום המעשים הטובים הוא פרויקט חברתי חשוב, המחבר בין האוכלוסיות השונות ומחזק את המרקם הקהילתי. מחלקת הרווחה מפעילה מערך מתנדבים הפועל לאורך כל השנה למען אוכלוסיות נזקקות בעיר. זוהי ההזדמנות להודות לכל העוסקים במלאכה עבורם המעורבות החברתית וההתנדבות למען הקהילה הינם חלק בלתי נפרד מחייהם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות