נפתח "מרכז למשפחה" בנשר

תכנית חודש אפריל במרכז למשפחה נחשפת בימים אלו, והיא כוללת ערב חווייתי לאימהות שיתקיים כבר ביום רביעי הקרוב 3/4/19, אירוע פסח למשפחות בחי-פארק בקרית מוצקין, והרצאה בנושא זכויות ילדים עם מוגבלויות, עם נציגי ביטוח לאומי ב־30 באפריל. פעילויות אלו ניתנות ללא תשלום למשפחות תושבות נשר להן ילד או ילדה עם צרכים מיוחדים, מוגבלות שכלית התפתחותית, מוגבלות פיסית, או חושית ואוטיזם.

השירות הוא שירות של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, וניתן באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר.

את המרכז מנהלת נעמי מנדלבאום, עובדת סוציאלית קהילתית ויועצת ארגונית. בשנים האחרונות עבדה מנדלבאום במחלקה לשירותים חברתיים וברשות למאבק באלימות בסמים והאלכוהול (עיר ללא אלימות) כעובדת סוציאלית קהילתית.

מנדלבאום: "המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר רואה חשיבות רבה בהקמת שירותים בקהילה לאנשים עם מוגבלויות ובני משפחותיהם. המרכז למשפחה מספק תחת קורת גג אחת רצף ומגוון של תוכניות להורים, לאחים, ואפילו לסבים ולסבתות, זאת תוך כדי שיתופם בתהליך קבלת ההחלטות, ניהול השירות, וחיבורם ושילובם לקהילה הסובבת אותם. אני אסירת תודה על ההזדמנות שניתנה לי ועל השליחות לתת שירות למשפחות המיוחדות".

מנהל המחלקה לשירותים חברתיים בעיריית נשר, אופיר אבוחצירה, הוסיף כי: "לצד 'המרכז למשפחה' פועלות תכניות נוספות לשיפור איכות חייהם של אנשים עם מוגבלויות בעיר נשר: מועדונית לילדים עם צרכים מיוחדים, קהילה תומכת לנכים ובקרוב יוקם מועדון חברתי לנכים בוגרים".

המשנה ראש העיר, והממונה על תיק הרווחה בעירייה, אדוה קאופמן ציינה: "עיריית נשר מייחסת חשיבות רבה לתחום הסיוע לתושבים עם צרכים מיוחדים, הן מבוגרים והן ילדים, אם בקידום נושא הנגישות לנכים ברחבי העיר ואם בתחום הסיוע האישי באמצעות המחלקה לשירותים חברתיים. זהו הוא אחד הנושאים הנמצאים בראש סדרי העדיפויות שלנו. אני מאמינה שהמרכז למשפחה ייתן מענה להורים ולילדים המתמודדים עם אתגרים לא פשוטים ובכך נוכל להקל ולשפר את איכות חייהם. אני מזמינה את ההורים וילדיהם לקחת חלק במגוון הפעילויות והשירותים אשר 'מרכז למשפחה' מציע לתושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות