עיריית קריית ביאליק מקימה "בור" בקרייה – מרכז הפעלה לשעת חירום

מטה משק לשעת חירום של עיריית קריית ביאליק זוכה לשבחים רבים על תפקודו בהכנות לשעת חירום. המטה מופעל ע"י צוותים מקצועיים וראשי מכלולים מיומנים המקיים לעיתים קרובות דיונים ותרגולים בראשות ראש העירייה, אלי דוקורסקי, שמתייחס בכובד ראש לתרחישים ואיומים אפשריים.

עיריית קריית ביאליק השקיעה במהלך השנים האחרונות מאמץ תקציבי וארגוני גדול כדי להיטיב את מערך החירום של העיר ולשפר את אמצעי המיגון ודרכי ההתגוננות של תושביה תוך שהיא משקיעה בשיפוץ מקלטים ציבוריים והנגשתם לחרום. מדי שנה זוכה העיריה ב 5 כוכבי יופי בתחרות הארצית עבור המקלט והמיגון.

בזה משלים ראש העירייה את המהפכה בתחום המוכנות של הרשות לשעת חירום וקובע את תפיסתו הביטחונית המגדירה שבשעת חירום העיר תסתמך בעיקר על כוחותיה הפנימיים תוך הפעלת מערך העובדים והמתנדבים: "אחת המטרות החשובות של מכרז ההפעלה היא לאפשר מתן מענה ראשוני באופן עצמאית ככל שניתן מבלי להמתין לכוחות הבטחון. לשם כל נדרש תיאום מושלם בין כל גופי החרום ברשות וסמיכות גיאוגרפית שלהם. הקמת המרכז במיקום אסטרטגי בסמוך לבניין העירייה הראשי תאפשר שיתף פעולה ושילוב ידיים של כל גופי החרום וההצלה בעיר, תחת אותה קורת גג, תשפר באופן משמעותי את רמת המוכנות לחירום ותייעל את העבודה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות