הכנס הכלכלי של האקדמית עמק יזרעאל עסק השנה בדילמת הגז במשק הישראלי. לכנס הגיעו מומחים בכירים מהארץ ומהעולם

ד"ר אנדרי קודריאבצב מסגל החוג לכלכלה וניהול באקדמית עמק יזרעאל הסביר בהרצאתו כי מזג האוויר משפיע על התנהגות המשקיעים בבורסה. ביום סגרירי, מצב הרוח של האנשים פסימי והם לוקחים פחות סיכונים מאשר במזג אוויר שמשי בו מצב הרוח של האנשים מדרבן אותם לקחת יותר סיכונים בהשקעותיהם.

פרופ' דוד זילברמן זוכה פרס וולף  2019 היוקרתי, שהגיע לכנס במיוחד מאוניברסיטת ברקלי קליפורניה הרצה אודות אימוץ טכנולוגיות הרכבים החשמליים וההשפעה הצפויה על הרגלי הנסיעה והגודש בכבישים. פרופ' זילברמן סבור שאנשים שהיום מוותרים על נהיגה בשל גילם המתקדם למשל, יחזרו למעגל הנוסעים עם כניסת הרכבים האוטונומיים וגם הזיהום הסביבתי עלול לגדול. מאידך אם הנהגים יסכימו לתאום מהירות הנסיעה, חלק מהפקקים יפחתו.

הרצאתו של פרופ' זילברמן עוררה דיון סוער בנושא הרכבים האוטונומיים בשל החשש שהגודש בכבישים יגדל ולכן הועלה הצורך במדיניות שלא רק תאפשר הכנסת טכנולוגיות חדשות, אלא גם תנהל אותן באופן שהן ישרתו את טובת הציבור ולא יזיקו לו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות