בתי הספר יד"ע ופסגות מתאחדים

בפגישה השבוע סוכם, כי משרד החינוך יאפשר שמירה על הכיתות האורגניות במעבר של כיתות ה' לכיתות ו' בשנת הלימודים הקרובה תוך שיבוץ המחנכות  הקיימות. העירייה תאפשר גישה משני שערי בית הספר על מנת להקל על התלמידים המגיעים מצפונה של שכונת צור שלום ולצורך כך תאשר הרשות הצבת 2 מאבטחים. כמו כן, העירייה תעסיק מדריכי מוגנות בבית הספר המאוחד ותגדיל את המשרות המנהלתיות: החל משנת הלימודים הבאה יעבדו בית הספר פסגות 2 מזכירות ו-2 אבות בית.

בנוסף לכך סוכם בפגישה כי רשת המתנ"סים העירונית תפעיל צהרון לילדי כיתות א-ג, כאשר הרשות תמשיך לסבסד את צהרוני כיתות א'. בכוונת העירייה להגיש למשרד החינוך בקשה לתוספת בינוי כיתות בבית הספר המאוחד.

כזכור, ב-2010 אוחדו בתי הספר רמב"ם וצור שלום עקב מספר מועט של תלמידים וכתוצאה מהאיחוד החל לפעול בית הספר פסגות. שנתיים לאחר מכן נענתה עיריית קריית ביאליק לפניית משרד החינוך ורשת ליאו בק להיות הרשות הראשונה בה יפעל בית ספר(KIPP) יד"ע לפי המודל של רשת בתי הספר אמריקאים לצמצום פערים . עם סגירת המיזם על ידי ליאו בק, עירית קריית ביאליק עשתה ככל יכולתה בכדי להמשיך ולשמר את בית הספר תוך שיתוף גופים נוספים דוגמת קרן רש"י ומשרד החינוך, אך מיעוט התלמידים בבית הספר (כיתות לא תקניות) לא אפשר להמשיך ולהפעילו.
לאחר בחינה מעמיקה של כל הנתונים, הגיעו משרד החינוך ועיריית קריית ביאליק למסקנה כי המסגרת הנוכחית של בית הספר יד"ע אינה מעניקה את המענים המיטביים הנדרשים לתלמידיו. רק בית ספר אחד חזק ומאוחד אשר פועל במשאבים משותפים של המשרד החינוך והרשות המקומית יוכל להתקיים, להתפתח וגם להעניק לכל תלמיד מעטפת חינוכית ראויה.

עקב כך החליטו משרד החינוך בשיתוף עיריית קריית ביאליק על איחוד מחודש של בתי הספר יד"ע ופסגות לבית ספר אחד שיפעל החל משנת הלימודים הבאה במבנה בית הספר פסגות ויאפשר משאבים מוגדלים,  תוספת שעות לימוד, שעות פיצול במקצועות הליבה ועוד.

מנהל אגף החינוך עמי ראובן מסר: "אנו נעשה הכל יחד עם משרד החינוך ובשיתוף הנהגת ההורים בכדי להבטיח כי מהלך האיחוד יתבצע באופן מיטבי ומותאם לכלל הצרכים. אנו מבקשים שיתוף פעולה מלא מצד ציבור ההורים לטובת ילדינו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות