הולכים בדרכו. טקס מחוזי לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן

אות ההתנדבות מוענק למתנדבים בתחומים הבאים: חינוך, הדרכה, מנהיגות נוער מקומית/ארצית, בריאות, חירום והצלה, יזמות חברתית, עבודה עם ילדים ובני נוער בשעות הפנאי, איכות הסביבה, קשר בין דורי וסיוע לזולת. בכנס הוענק אות ההתנדבות ל- 19 תלמידים מהאזור הגיאוגרפי של מחוז חיפה.

מועמדות לפרס נפתחת כל שנה בפני תלמידי י"ב, שהתנדבו במשך כשנתיים נוספות מעבר לנדרש בתכנית 'התנדבות אישית ומעורבות חברתית' שמוביל המשרד ושבעשייתם משתקפת הנהגה, חדשנות וייחודיות.

מנהל המחוז, ד"ר סער הראל ציין: "מסורת הענקת תעודות הוקרה לתלמידים 'המתנדב המצטיין' ע"י מינהל חברה ונוער היא ביטוי לחשיבות הרבה שרואה המשרד בעידוד בני הנוער להתנדבות ולמעורבות חברתית. התעודה ניתנת לתלמידים בשל מעורבותכם החברתית, הנתינה, המעורבות והתרומה הענפה שלכם לקהילה. אחד מיעדי המשרד החינוך הינו ההתנדבות כערך לאומי.

ההתנדבות הינה פעולה מסייעת של היחיד, שנתפסת כבעלת ערך על ידו ותורמת לעצמו ולקהילה. התנדבות בני נוער נחקרת בארץ ובעולם והינה חוויה מטיבה ובעלת השלכות התפתחותיות משמעותיות על המתבגרים ומשפרת את איכות החברה ומשפרת את איכות החברה. אני מברך את הזוכים בתעודת "מתנדב מצטיין', ורואה בהם כמגדלור ערכי ומוסרי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות