שלב חידון התנ"ך המחוזי תשע"ט מאחורינו. הפנים לשלב הארצי

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב ציין: "חידון התנ"ך הוא אבן דרך בתהליך ערכי לחיבור בני הנוער לספר התנ"ך, החשוב שבנכסי צאן הברזל של העם היהודי. מערכת החינוך מקדמת את החיבור לתנ"ך באמצעות כלי למידה חדשניים, מותאמים למאה ה- 21 במטרה להעמיק את העניין, ההתבוננות, הקריאה והשימור של התלמידים בספר הספרים – התנ"ך, ולהגביר את המוטיבציה שלהם להגות בו. אני מברך את הזוכים ומאחל הצלחה לכל המתמודדים בשלבים הבאים".

מנהל מחוז חיפה, ד"ר סער הראל, בירך את הזוכים בחידון וציין כי צוות מנהל חברה ונוער במחוז מופקד מטעם המשרד על עריכת חידוני התנ"ך לנוער בכיתות ט'-י"ב במדינת ישראל, ושם לו למטרה שליחות חינוכית שעיקרה יצירת יחס חיובי של אהבה בלב בני הנוער אל ספר הספרים של העם היהודי.

"אחת המטרות המרכזיות של מפעל חידון התנ"ך היא עידוד ההתעניינות, הלימוד והעיון של בני הנוער היהודי בספר התנ"ך, כבסיס התרבותי של עם ישראל. לצד הלימוד הפורמלי השיטתי והמחייב של התנ"ך, מהוה החידון גורם מדרבן לבניית בקיאות וידע מקיפים. חוויתם של בני הנוער משלבת בתוכה גם את ההיבט החברתי: לומדי התנ"ך במסגרת חידוני התנ"ך לנוער נהנים גם ממפגש חברי ומפרה עם תלמידים אחרים מבתי ספר במחוז ובארץ, שבו "כולם זוכים", כל אחד בדרכו. בחידון התנ"ך שותפים זרם החינוך הממלכתי וזרם החינוך הממלכתי-דתי. יישר כוח והמשך הצלחה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות