מנגישים את פארק הגשרים בנשר

בימים אלה נמצא פארק הגשרים בעיצומו של תהליך שדרוג ומתיחת פנים. בסיור שערך במקום ראש עיריית נשר, רועי לוי, יחד עם מנכ"ל העירייה, צחי שומרוני, ומנהל מרחב צפון בקק"ל, עמרי בונה, סוכם על תכנון הנגשה של מסלול ההליכה מהכניסה לפארק ועד אזור הגשרים, עבור בעלי מוגבלויות והורים המגיעים למקום עם עגלות. במקביל בוחנת העירייה אפשרויות לקיים, בשיתוף קק"ל, הפנינג משפחות ופיתוח של פעילויות ואטרקציות קבועות.

ראש עיריית נשר רועי לוי מסר: "פארק נשר-קק"ל הוא פנינת טבע מהיפות ביותר שיש כיום בישראל. לצערי, בעלי מוגבלויות הרתוקים לכיסאות גלגלים, או משפחות שמגיעות לפארק עם עגלות תינוק מתקשות כיום להגיע אל הגשרים. עיריית נשר בראשותי מיחסת חשיבות רבה לתחום הנגישות. ההמטרה שלנו היא לחשוף את הגשרים לקהלים נוספים. מטרתנו היא לשים את נשר על המפה, כדי שכולם ידעו ויכירו את נשר ואת הגשרים שהם אחד האייקונים המובילים בעיר. אני ועיריית נשר מזמינים את אזרחי המדינה לבוא וליהנות בפארק, לעלות על הגשרים ולשוטט בשבילים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות