ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי מונה ליו״ר קרן שלם

קרן שלם מסייעת מדי שנה לכ־200 פרויקטים ומיזמים בכל רחבי הארץ, תוך שיתוף פעולה מלא עם מפקחי משרד הרווחה, נציגי אגפי הרווחה ברשויות המקומיות, גופים מפעילים וגורמים מממנים נוספים אשר לוקחים חלק בתהליך ועדות ההיגוי.

הקרן מעודדת למצוינות בעשייה בתחום המוגבלות השכלית ומעניקה, מדי שנה, אותות הוקרה לראשי רשויות, אישי ציבור ומתנדבים. בנוסף מעניקה פרסי הצטיינות לרשויות, למסגרות, לצוותים, לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית התורמים לחברה וכן לפרויקטים ייחודים. דוקורסקי הודה ליו״ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס על הבחירה בו לשמש כיו״ר קרן שלם.

תפקיד יו״ר קרן שלם שמור תמיד לראש רשות מקומית וראש עיריית קריית ביאליק, שמביא עמו ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול בחברת ״המשקם״ לתעסוקת אנשים עם מוגבלות, יחליף בתפקיד את מאיר דהן, שכיהן עד לאחרונה כראש המועצה המקומית מזכרת בתיה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות