צפו: טרגדיה קשה בנשר. אישה כבת 80 נספתה בשריפה בדירתה הבוקר ברחוב בר מוחא בעיר. 2 גברים נוספים חולצו במצב קל

מפקד תחנת חיפה הגיע לזירה והורה על הקמת צוות חקירה אשר יעמוד על הנסיבות אשר הובילו לפרוץ השריפה.
פראמדיק מד"א עופר ויניק סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בדירה בקומה השנייה בבניין המגורים, גבר כבן 80 חולץ מהדירה ע"י שכן כבן 50, שניהם היו בהכרה וסובלו משאיפת עשן, מיד הענקנו להם טיפול רפואי שכלל העשרה בחמצן והם פונו לבי"ח רמב"ם תוך כדי המשך טיפול כשמצבם יציב. כוחות הכיבוי שפעלו במקום כיבו את השריפה וביצעו סריקה בדירה איתרו נפגעת מחוסרת הכרה שסבלה מכוויות קשות, נכנסו לדירה על מנת להעניק טיפול רפואי אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה."
ראש העיר, רועי לוי ואנשי הרווחה של עיריית נשר הגיעו לזירה הקשה. ראש מחלקת הרווחה בעירייה וכוננית מאתרים את בני משפחתם של בני הזוג לבשר להם את הידיעה הקשה.
לוי אמר הבוקר: "בשעה 6:50 קיבלתי טלפון מפקדת המשטרה המבשר לי על שריפה בדירה ברחוב בר מוחא. הגעתי למקום אחרי שצוותי כיבוי השתלטו על השריפה. לצערי, אשה כבת 80 נפטרה בדירה כתוצאה משאיפת עשן ובעלה הצליח להיחלץ בעקבות תושייה אדירה של שכן (עובד עירייה) שהוציא אותו. הבית הבוער. צוותי העירייה ומנהל מחלקת הרווחה הגיעו למקום ומטפלים באירוע יחד עם המשטרה שמפקדת על הזירה.

על פי דיווח ראשוני בלבד, ככול הנראה מדובר בתנור חשמלי שגרם לדליקה. הישמרו בבקשה ותדאגו לקשישים שלנו להזכיר להם שצריך להרחיק תנורים מחומרים דליקים. תנחומי למשפחה".

צילומים: דוברות כיבוי חוף
סרטון: תיעוד מבצעי מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות