"אאבק על חתימת הסכם קיבוצי חדש, שיחזק את הביטחון של כולנו" שי לוי מתמודד לבחירות בפעם השלישית כנציג ועד העובדים באוניברסיטת חיפה

הנקודות חשובות במצע שעליהן שם שי לוי את הדגש:
1. אפעל להבאת הסכם קיבוצי שמשפר את תנאי העסקה של העובדים החדשים שנקלטים בארגון אסייע לעובדים הוותיקים בתחום הפנסיוני ניהול כספם שלרוב נמצא בכלל במסלולים שלא תואמים את מצבם המשפחתי, שיפור שיכול להוסיף הרבה מאוד כסף בעתיד לחשבונם.
2.החזרת הטיפול הביטוחי והגדלת כל הכיסויים לעובדים ובני משפחתם במסגרת התשלומים שמשולמים ע״י המעסיק .
3.סבסוד ארוחות לעובדים. לעובדים במשמרות קבלת ארוחות מלאות כנהוג בתפקידים מסוימים.
4. אפעל במישור הארצי מול המוסדות להשכלה גבוהה לשיפור תנאי השכר הדירוגים והתוספות שלצערי לא אחידות בכל המוסדות.
5. אפעל להגנה משפטית על חשבון ועד עובדים וההסתדרות במקרים שעובד עובר התעמרות או פעולות חד צדדיות שהועד לא הצליח לטפל ולהגיע למצב שהעובד מרוצה.
6. אפעל במישור הארצי להסברת נושא התעמרות בעבודה כלפי עובדים זאת מגיפה שקטה לצערי פוגעת בצורה קשה מאוד בהרבה מאוד עובדים, גם בבכירים והחזקים בארגונים.
7 . אני מתחייב לפעול למען קידום עובדים שנעצרו בגלל (דרג )מושג שקיים רק אצלנו ושצריך לבטלו .
8 .אפעל לקיצור שבוע העבודה, אני מאמין שיום חופשי נוסף יכול לסייע לעובדים בקשר טוב יותר עם המשפחה. לדעתי אפשר לדחוס את העבודה בשבוע מקוצר כמו שקיים באירופה. אוניברסיטת חיפה יכולה להיות מובילה בארץ ואני בטוח שביחד, ההנהלה והעובדים, יכולים להביא את האוניברסיטה לעתיד טוב יותר למען הצלחתה כמוסד אקדמי מחקרי מוביל.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות