בקריית ביאליק שומעים את המצוקה

מרכז שירות לתושב בקריית ביאליק קיים סדנה ייחודית להנחלת מיומנויות הנגשת שמע לעובדיו. הסדנה נפתחה בדברי ברכה של סמנכ"ל העירייה ליאור טרגן והמשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי. במהלך הסדנה בה השתתפו עובדי המוקד העירוני ומרכז שירות לתושב, שמעו העובדים את הרצאתה של מתנדבת נגישות ישראל צפון - נ.י.צ., סמדר הרוש. סמדר חלקה את סיפורה האישי עם טיפים להתנהלות נכונה מול אדם כבד שמיעה. לאחר מכן, העבירו נציגי "בקול'"  רועי רוטמן וענת כוכבא, הרצאה על לקות שמיעה וחירשות תוך מתן טיפים מעשיים לעובדי המוקד הטלפוני בבואם לתת מענה נגיש לתושב עם מוגבלות בשמיעה. "קריית ביאליק, כלת אות נגישות הראשונה בישראל, מקדמת את הנגשת שירותים ומוסדות לבעלי צרכים מיוחדים", ציין ראש העירייה, אלי דוקורסקי. "מרכז שירות לתושב שהקמנו לאחרונה חייב לתת מענה הולם ויעיל לתושבים עם צרכים מיוחדים. אנו משקיעים רבות בכדי לאפשר לעובדים לרכוש מיומנויות מתאימות".
    ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

    כתיבת תגובה

    עוד ניוזים בשבילך

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר.

    Back to top button
    נגישות