טקס חלוקת תעודות במכללת אתא

מכללת אתא היא המכללה העירונית של קרית אתא המשרתת את תושבי העיר, כמו גם את אוכלוסיית היישובים הסמוכים. המכללה פועלת בתחום השכלת המבוגרים, בפיקוח משרד החינוך, התרבות והספורט – האגף לחינוך מבוגרים וכן בקורסי הכשרה בפיקוח משרד התמ"ת. המכללה היא מרכז לימודי לאוכלוסייה הבוגרת (מגיל 18 ואילך), המעודדת תושבים להשלים פערי למידה בתחום השכלת היסוד 10,11,12 שנות לימוד – לתעודת גמר תיכונית (ת.ג.ת.), כמו גם השלמת בגרויות – כל 21 יחידות לימוד החובה והבחירה. תוכנית "עד הלום" מאפשרת השלמת השכלה למעוטי יכולת ללא עלות.

מנהלת מכללת קרית אתא אורנה קורן מסרה: "מכללת קרית אתא שמה דגש על עידוד צעירים ומינופם לקראת עתיד לימודי ותעסוקתי מאתגר ומספק. המכללה שמה דגש על יחס אישי, שילוב בעלי מוגבלויות, ותגבור הלומדים בשעות לימוד פרטניות מעל לממוצע המחייב ע"פ משרד החינוך".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות