הספר שיביא מיליוני סינים לבקר בישראל מחכה לכם בהדסטארט

ספר תיירות סיני ראשון לישראל. מלייב. צילום יוטיוב

מלכיאל על החזון: החזון שלי הוא להכפיל את התיירות הנכנסת לארץ. אני אתחיל בסין – שהוגדרה ככוח התיירות הצומח ביותר בעולם אבל משום מה מספקת לנו רק כ-100 אלף תיירים בשנה. זאת למרות שהאזרח הסיני מעריך את המוח היהודי, העוצמה הטכנולוגית שלנו והשפעתנו העולמית בתחומי הסייבר, החקלאות והרפואה. עבור התייר הסיני ששמע על מדינת ישראל, ביקור בארץ הינו הרפתקה מסתורית וקסומה  ו-הוא נטול אג'נדות פוליטיות.

אז איפה הסינים?? יחד עם חברי הטוב וילסון, עיתונאי מהונג קונג שביקר כאן כבר ארבע פעמים ואפילו כתב עלי כתבה שהופיעה בכל סין, זיהינו שהאתגר הוא להתגבר על פער השפה ולהנגיש את ישראל לסינים, בסינית. ונחשו כמה ספרי תיירות סינים מקוריים מופצים על ישראל? אפס- נאדה, זירו, גורנישט! שיחפשו בגוגל! לא? אין גוגל בסין – גם לא פייסבוק! אז הרמנו את הכפפה! ובחצי השנה האחרונה כתבנו מדריך תיירות סיני על ישראל הראשון מסוגו בעולם! לא תרגום – אלא מדריך אותנטי ומותאם לקורא הסיני. הזמנתי את וילסון לארץ ונסענו לאורכה ולרוחבה. צילמנו אתרי תיירות, בנינו מסלולים ותפרנו הכל לקורא הסיני.

לסיכום: יחד עמכם נמצב את ישראל על מפת התיירות בסין ונוסיף מיליוני תיירים למדינה בכל שנה. כולנו נרוויח! קופת המדינה תגדל, יפתחו מקומות עבודה חדשים, יוקר המחיה ירד ואיתו גם מחיר המילקי! הספר יוצא לאור ע"י מוציא לאור הונקונגי מומחה בנישת התיירות – לקראת יום העצמאות ה-70 למדינה ויסקור באופן נרחב את ארץ זבת חלב ודבש על כל אתרי התיירות שבה. בשנה הבאה גם סין תחגוג 70 שנה לעצמאותה, הגיע הזמן להדק בינינו את הקשרים. הספר יחולק למובילי דעה, בלוגרים, יזמים, סוכני תיירות ואנשי עסקים וכן יוצע למכירה באינטרנט ובחנויות ספרים רבות ברחבי העולם הוא אפילו יעזור למורי דרך ישראלים דוברי סינית לקלוט קבוצות מטיילים. והוא מתנה נהדרת לכל חבר סיני שיש לכם. המהדורה הראשונה תודפס בעשרת אלפים עותקים ותופץ בהונג קונג ובטייוואן.

לינק לפרוייקט בהדסטארט:

https://www.headstart.co.il/project.aspx?id=25489

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות