סקר "פאנל פוליטיקס" קובע: יובל לוי וסדבון ראש בראש על ראשות עיריית כפר סבא

בשאלה המרכזית שבחן הסקר התוצאות הן כאמור שיובל לוי עולה מול סדבון להתמודדות על ראשות העיר. סדבון מקבל ב-17% מהקולות, מול יובל לוי שזוכה ל-12% מקולות המצביעים. מדובר בפער בר סגירה לחלוטין, שכן 37% מהבוחרים טרם הכריעו למי יצביעו. בנק המצביעים הגדול, עם תנועת הסחף הגוברת לכיוונו של לוי, מאפשרת ללוי לבצע מהפך פוליטי מרשים.

בשאלה מי יפעל טוב יותר לשיפור איכות החיים בעיר וסביב רחוב ויצמן בפרט מוביל לוי באופן הגדול ביותר על סדבון וזוכה ל-13% לעומת 9% בלבד לסדבון. נתון דומה מתקבל בשאלה מי מהמתמודדים הציג תכנית טובה יותר לשיפור איכות החיים בעיר, 13% ללוי מול 10% לסדבון. כנ"ל בסוגיה מי יקדם תהליכי תמ"א ופינוי בינוי בעיר- גם שם מוביל לוי על יריבו.

יובל לוי מוביל כמתמודד שהציג את התוכנית הטובה ביותר לשיפור איכות החיים. צילום: מטה יובל לוי

יובל לוי בעיצומה של הפיכה בכפר סבא. רבים וטובים מבכירי העיר בוחרים לתמוך בו לראשות העיר כפר סבא. העבודה כי עמד יחד עם סיעת תפו"ח בעשור האחרון ונאבק למען התושבים מביאה לו את תמיכת הציבור ואת האמונתם ביכולתו לבצע למען העיר.

לוי, ממן את כלל קמפיין הבחירות ללא כל תורם מכיסו הפרטי בלבד על מנת לא להיות חייב לאיש לכשיבחר ומובל לאורם של טוהר המידות ונקיון הכפיים. כך מצליח לייצר מגמת מהפך פוליטי כחודש טרם הבחירות.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות