טענות קשות נגד אלברט טייב: "מנצל את מעמדו כמנכ"ל העמותה להנצחת חללי בית ליד, לטובת הקמפיין שלו". ההורים השכולים: "עושים לו עוול"

שאלנו את הגברת רוזן מה דעתם על השימוש שעושה אלברט טייב בהיותו מנכ"ל העמותה ובפרסומיו על כך במסגרת קמפיין הבחירות שלו, וכך ענתה הגברת רוזן:

"לפני שלוש שנים כשהגענו לשלב לפתוח את האתר למבקרים, פניתי לעיריית כפר יונה פניתי וביקשתי ממר דני לוין, שיעזרו לנו למצוא מתנדבים להפעיל את האתר. חלקנו, מההורים השכולים, מבוגרים מאוד ואנחנו אישית – אני ובעלי- גרים כ- 100 ק"מ מהמקום. לכן היינו צריכים מתנדבים מכפר יונה כדי שיבואו ויפעילו את אתר ההנצחה. קיבלנו עזרה מעירית כפר יונה אבל היינו זקוקים למתנדבים עדיין. פנייה בעיתון המקומי הביא אלינו מספר מועט של מתנדבים. אחד המתנדבים הבולטים ביותר והראשונים היה אלברט טייב. הוא סיפר לנו שהוא  היה בין ראשוני המגיעים לזירת האסון כשהיה איש משטרה. מאז סיפור אסון בית ליד יושב אצלו קשה מאוד. מיד הבנו שמבין כל המתנדבים המדהימים, אלברט הוא עם אנרגיה ועשייה וכריזמה כזאת שתעזור לנו מאוד. מהר מאוד החלטנו שיהפוך להיות המנכ"ל ובמשך שלוש השנים הוא פועל ופעל להפוך את המקום לאתר שמגיעים אליו לביקור ומנציח בצורה הכי טובה את קרובינו וילדינו. הטענות שהוא משתמש בזה לטובת הקמפיין שלו זה עוול גדול לאיש ולמה שהוא עושה כבר 3 שנים בהתנדבות. מי שקושר בין העשייה שלו לקמפיין עושה לו עוול גדול. האיש פעול ימים כלילות למען אתר ההנצחה והוא עשה את זה הרבה לפני שמישהו בכלל חשב על בחירות".

אלברט טייב והשר לשעבר משה שחל ונציגי המשפחות השכולות באתר ההנצחה בית ליד. צילום: פייסבוק אתר ההנצחה

תגובת אלברט טייב לטענות: "עצוב לי מאוד לאן אנשים לוקחים את הבחירות הללו. אני לא אתן לאף אחד לפגוע בשמו של אתר ההנצחה ולנסות לעשות מניפולציה על גב המקום היקר הזה. השקעתי בהתנדבות כשלוש שנים, יחד עם קבוצה נפלאה של מתנדבים בכדי להביאו למקומו הראוי בארץ. אם הייתי רוצה לעשות שימוש בתפקידי באתר לתעמולת הבחירות, הייתי מעלה עשרות של תמונות עם נבחרי ציבור ואישים אותם הזמנתי לאתר. 

עם החלטתי להתמודד לראשות העירייה קיבלתי על עצמי החלטה לעשות הפרדה מוחלטת בין האתר לבין התמודדותי ואף העברתי מסמכויותיי לאחרים. והכל מתוך תפישת עולם של שקיפות שיתוף והתנהלות נכונה. אני גאה מאוד להיות מנכ״ל העמותה, ואני דואג להדגיש תמיד שהתפקיד נעשה בהתנדבות מלאה, ובכך אני מעביר מסר חשוב של תרומה לקהילה שבה אנו חיים, וכי לא הכל מתבטא בכסף. בנוסף, אומר שאין כל פסול בלציין ברזומה שלי את היותי מנכ״ל העמותה ואני רואה בזה כבוד גדול ולא ברור לי כיצד מי מיריביי להתמודדות בכלל מסוגל לפנות בנושא זה לתקשורת".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות