גורמים בקהילה הרפורמית בכפר יונה: "כחלון-כידור נותנת לגורמים חרדים להיכנס למערכת שלה. הגעתה לאירוע של הרב הללויה עם חרדים, תמוהה"

לפי אנשים שונים שהאמינו בכך ששוש כחלון-כידור היא נציגת הרוח החילונית, הם לא מבינים את החבירה שלה בצורה חזקה לאותם אנשים שבאופן חד וברור מייצגים את הרוח החרדית והדתית בישוב. כך למשל, אחד מהפעילים הדומיננטים בין אנשיה של כחלון-כידור, מלבד בן משה ועופר שלום הוא יו"ר בית ספר הדתי- ממלכתי "בר אילן", שי בר בוחבוט. ואחת מהפעילות הנלהבות שלה, שאף מתנצחת לא מעט עם תושבים שונים ברשת היא הילה חסן לפקוביץ', שהיא פעילה של השדולה לקידום נשים חרדיות.

גורם בקרב הרפורמים אמר ל"ניוזים השרון": "יש יותר מקול אחד שאומר שכחלון-כידור מתכוונת להציב ברשימה שלה אחד ושניים אף מהשמות האלו, איך זה יכול להיות? בעוד העירייה עזרה לנו השנה עם המניין הרפורמי, כחלון-כידור נראה שהיא עוזרת למניין החרדי. אנחנו מנסים לקבל מהאנשים שלה תשובות ברורות לגבי הרשימה שהיא מגבשת ולא מקבלים".

בן משה. אחד מתומכי שוש כחלון-כידור שהוא חרדי ויש טענה כי יהיה חלק מרשימתה. צילום: פייסבוק

מערכת "ניוזים שרון" פנתה לשוש כחלון-כידור ושאלה אותה:

גורמים שונים בקהילה החילונית והרפורמית טוענים שאת חברת לאחרונה לגורמים דתיים ואף חרדים בכפר יונה ושאת מנסה להסתיר זאת. לטענתם, ברשימתך יהיו שמות כמו עופר שלום, שמופיע איתך באירוע לאחרונה של הרב הללויה. וכן איתך, יו"ר הנהגת ההורים של בית הספר בראילן- שי בר בוחבוט, כמו כן הופעת לפתיחת בית הכנסת של הרב הללויה, ואיתך בן משה שבא מהזרם החרדי, שגם מוזכר כמועמד לרשימה שלך, כמו גם הגברת הילה לפקוביץ. מה עמדתך בעניין המניין הרפורמי, והאם את עדיין רואה עצמך כנציגת הציבור החילוני בכפר יונה, כפי שאנשייך מציגים זאת?

להלן תגובתה המלאה של כחלון-כידור: דברי ההבל, ההסתה וההכפשות המופצים בקרב מיעוט מתושבי כפר יונה אינם ראויים לדעתי לתגובה. בהזדמנות זו אבקש להזכיר לכל מי שעוסק בהפצת שקרים אלה ששלטון לא קונים בדרכי עורמה. חשיפת חברי סיעת 'יש יום חדש' בהובלתי, תיתן מענה לגל העכור של השמועות המזהם את השיח בעיר שלנו. החשוב מכל היא העובדה שכפר יונה רוצה שינוי ובעוד פחות מחודשיים היא תזכה לו וכחלק ממנו נחזק את הסבלנות, הסובלנות, האחדות והיחס השווה לכל תושב ותושבת באשר הם ועל פי תפיסת עולמם".

 

 

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות