המלחמה נגד הקמת תחנת הכח באזור דרום השרון מחריפה: הוגשה עתירה מנהלית הדורשת לחשוף את התכנית האמיתית לתחנת הכח

מאז תחילת המאבק של תושבי האזור – אותו הובילו בין היתר איציק אזרי מדרום השרון, שהיה בין אלו שרתמו ובחרו את משרד עורכי הדין שיצאו למלחמה בהחלטה להקמת תחנה וראש עיריית כפר סבא – הוגשו מספר עתירות נגד הקמת התחנה.

אתמול הוגשה עתירה מנהלית לבית המשפט לעניינים מנהליים בירושלים, בו תובעות עיריית כפר סבא, המועצה האזורית דרום השרון, כוכב יאיר, ג'לג'וליה ואלפי מנשה כי רשות החשמל והוועדה הלאומית לתשתיות יפסיקו להתחמק – דבר שלטענת העותרות נעשה כבר חודשים – מלחשוף את התכניות האמיתיות של התחנה.

לטענת העותרות, רשות החשמל טוענת כי חשיפת התכנית היא בגדר "חשיפת סודות מסחריים".

אלא שהתושבים והישובים העותרים טוענים כי מדובר בהסתרת מידע, כדי שהתושבים לא ידעו את גודל הפגיעה המתוכננת באזור, עם הקמת התחנה.

 

איציק אזרי. "חבל שבגלל פחד של אחד המתמודדים, לא יתקיים הפאנל". צילום: יחצ

לשם כך העותרים מבקשים מבית המשפט שיורה לרשות החשמל לחשוף את התכניות שיראו באיזה גודל ועל איזה שטח תקום התחנה, את זיקת המקרקעין וכמו כן מה החומר שיטופל בתחנה.

איציק אזרי – המתמודד לראשות מועצת דרום השרון, היה ממובילי תחילת המאבק בתחנה כבר לפני יותר משנה, וכאמור היה בין אלו שבחרו את משרד עורכי הדין שעומד בראש המאבק – אומר השבוע: "זה עוד עליית מדרגה במאבק שלנו נגד התחנה שהיא בגדר אסון סביבתי עבור כל תושבי האזור וישובי דרום השרון בפרט. הסירוב של רשות החשמל לחשוף את התכנית, רק מצביע על כך שלא מדובר בתכנית תמימה ומטיבה. אסור להרפות מהמאבק שיקבע לא רק את איכות חיינו ושל ילדינו, אלא של כל תושבי מרכז הארץ!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות