צפו: רצח אופירה חיים – הבעל חפר את הבור בה קבר את גרושתו, כמה ימים לפני שהחליט לרצוח אותה. היא הבחינה בו כמה דקות לפני שנרצחה

במסגרת מאמץ האיסוף החקירתי והמודיעיני בחקירת נסיבות ההיעלמות, עלה חשד לפיו עסק הגרוש של אופירה בימים שקדמו להיעלמותה, בחפירת בור בחצר ביתה בין העצים ובסמוך לגדר הבית. כוח משטרה שהגיע לחצר הבית חפר במקום וגילה את גופתה ב-10.7, כשלושה שבועות לאחר העלמותה.
הגרוש דוד חיים נעצר ובחקירה הודה כי רצח את אופירה. בחקירה התברר כי בימים שקדמו לרצח, בעת שאופירה חיים בילתה בטיול בגיאורגיה, שכר הגרוש נתין אריתראי שנהג להעסיק מדי פעם בעבודות גינון, וביקש ממנו לחפור בור בחצר הבית תוך שהוא מסביר כי הדבר נחוץ לו לתיקון נזילת מים.
 כאשר שבה חיים ארצה ושאלה את הגרוש לפשר הבור בחצר, ענה כי הוא עוסק ביישור שיפוע בקרקע הגינה.
מממצאי החקירה עלה חשד כי ביום הרצח, סמוך לשעה 16:00, הגיע הגרוש לחצר ביתה של אופירה וקרא לה לצאת לחצר. הגרוש ביקש מהמנוחה כי תתיר לו ליצור מעבר בין ביתו לביתה של אופירה על מנת להקל על אמו הקשישה המתגוררת ביחידת דיור הצמודה לביתה של אופירה, וכי תתיר לו להציב על גג ביתה דוד שמש שיישמש את אמו.
כאשר המנוחה סירבה לבקשותיו של החשוד, הוא שלף מכיסו חבל וחנק אותה תוך שהוא מפיל אותה אל הקרקע. לאחר דקות ארוכות בהן, על פי החשד, חנק הגרוש את המנוחה, הוא גרר אותה לעבר הבור, העמיק את הבור בחפירה נוספת וטמן אותה במקום.
עוד עלה בחקירה כי החשוד נטל פטיש, שבר את הטלפון הסלולרי של המנוחה, ולאחר מכן נטל את תיקה, גזר את כרטיסי האשראי וזרק את שברי הטלפון והתיק בפח זבל ביישוב.
החשוד הודה במעשה ושחזר אותו בפני חוקרי צוות החקירה המיוחד.
הבוקר, עם השלמת מלאכת החקירה בתיק, הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין רצח ועבירות נוספות וכן לעוצרו עד תום ההליכים.
בסרטון: קצין אח"מ מרחב שרון, סגן ניצב רן בטאט, מדבר על פיענוח הרצח. צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות