צביקה גנדלמן חשוד כי "קנה" קולות מדמות ידועה, שנחקר בעבר גם בפרשת אביטן. הקניה נעשתה בתמורה לטובות הנאה

אתמול בבקשה להארכת מעצרו של גנדלמן, שאכן הוארך בשבוע ימים, נציגת יאח"ה פקד חגית שמר, אמרה בבית המשפט כי היחידה החוקרת הונחתה לעשות את החקירה מהירה ויעילה, לאור מערכת הבחירות והבחירות באוקטובר.

עו"ד ליאור אפשטיין,שמייצג את גנדלמן אמר כי גנדלמן הסכים לביצוע המעצר לצורך מיצוי החקירה, וכי מרשו סבור כי החשדות והמידעים נגדו נמסרו על ידי יריבים פוליטיים. "ניסיון העבר מלמד שמעצר וחקירות מתוקשרות לא בהכרח מסתיימים בהרשעה".

שירלי עודד שפרשה מסיעתו של גנדלמן והפכה לאופוזיציונרית לוחמת נגדו הוציאה הודעה בה כתבה: "מזה ארבע שנים אני טוענת שהשחיתות בעיריית חדרה נוגעת בכל פינה, זועקת כמעט מכל פרויקט. זהו יום לא פשוט לתושבי חדרה. אין בי שמחה לאיד על מעצר של אנשים. כתושבת חדרה הלב נחמץ על הנסיבות הכואבות ששוב מביאות את העיר שלנו לכותרות. ארבע שנים שאני צועקת כמעט לבד וטוענת שיש משהו רקוב בהתנהלות. ארבע שנים שאני יודעת שבעיר שלנו מתקבלות החלטות משיקולים לא עניינים ובעיקר – החלטות שמיטיבות עם מקורבים על חשבון התושבים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות