אמנון לוי לנטע ברזילי: אל תחגגי בכיכר כשבעזה מתים היום

דרור: חייב לשאול באיזה סרט אתה חי מה נטע גנבה לך רייטינג מאיפה אתה מביא את השטויות שאת רושם, וואללה נטע תרקדי ותרקדי ותהני כל עוד נפשך בך.אמנון להזכיר לך שמדובר באויבים!!!!!
לא זכור לי שהם באו לגדר לחלק פרחים….הם מרצחים בני מרצחים. והניסיון שלך לייצר רייטינג רחמן עושה לך את הפעולה ההפוכה צ.ה.ל התריע מי שמתקרב חוטף!!!! אתה מנסה להיות הומני דרך המקלדת אה…בו נראה כמה אומץ יש לך לנסוע לשם שלא נדבר על להכנס….אני יענה לך אין לך טיפת אומץ רק על המקלדת אתם גיבורים ממש חיות רעות……הצרות שלנו באות מתוך העם….מזל שיש לנו בורא עולם שדואג לנו ועושה לנו ניסים מזל!!!!

אלישי: לך דפוק כבשה בתחת יא שרמיט של הנייה!!
יותם: דווקא זאת סיבה טובה לחגיגות… 51 מחבלים מתים. תענוג!
יוסי: יא כלב בן כלב,; שונא ישראל, בוגד במדינה נטע חוגגת ניצחון וכל עם ישראל חוגג את מותם של אנשי חמאס שבאים להרוג אותנו! !!!!
והיו מתי מעט שיצאו לעזרתו של אמנון:
מאיר: שמח שאתה משמיע קול אמנון.
שוקי: אמנון, אתה צודק.
והתגובות בפוסט ממשיכות לזרום.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות