האזינו: מרים פיירברג חזרה הערב לסניף הליכוד. בחירות באוויר? פיירברג לשר ארדן: "בגלל המשטרה לא חולקו מים לאורך העדלאידע"

כזכור, פיירברג החלה את דרכה הפוליטית במפלגת הליכוד איתה זכתה לראשונה בבחירות כראש עיר. ב-2008 היא פרשה מהליכוד והחלה לרוץ בסיעה עצמאית "נתניה אחת".

לכן נוכחותה הערב בסניף הליכוד כשהיא נואמת ומקריאה מדף מסרים עליו חותמת הליכוד, גרמה ללא מעט אנשים להרים גבה.

פיירברג הודתה לשר לבטחון פנים גלעד ארדן על שיתוף הפעולה מצד משרדו במימון השיטור העירוני, מימון הצבת המצלמות ברחבי העיר. "השר ארדן מתייצב לימין נתניה בכל מה שאנחנו רק מבקשים, בכל הקשור לנושאים של ביטחון אישי…אנחנו עיר תיירות ועיר שנמצאת על קו התפר ועיר שקולטת את שכנינו מהכפרים מהסביבה שבאים לבלות כאן בסופי השבוע. אנחנו מקבלים את כולם בסבר פנים יפות ובתנאי שהסדר נשמר…והעובדה שהמשטרה מאפשרת לנו לעשות זאת, אנחנו אסירי תודה".

 

השרים גלעד ארדן וישראל כץ. האחד חטף גם ביקורת מראש העיר פיירברג

ואז פיירברג אחרי המחמאות לארדן ולמשטרה, תקפה את המשטרה ממקום לא צפוי ואמרה: "יש לי סוגיה קטנה – התקציב על אבטחת האירועים שדורשת המשטרה הוא בלתי סביר. לפעמים 40 אחוז מתקציב האירועים הולך לדרישות המשטרה, שלפעמים הן מוגזמות לחלוטין", תקפה פיירברג והמשיכה וגילתה: "לצורך העניין, רק בעדלאידע שהיה אז חם מאוד לא התאפשרה הצבת דוכנים עם שתייה לאורך המסלול. כי עבור הצבת הדוכנים נדרשנו לשלם למשטרה עוד 100 אלף שקל, אז ניסינו לחסוך כי אנחנו לא משופעים בכסף".

פיירברג סקרה גם את כביש עוקף כפר יונה- כביש 57 והתבדחה עם ראש עיריית כפר יונה אפי דרעי: "אנחנו חלוקים אם הכביש יקרא עוקף כפר יונה או מחבר נתניה, העיקר שבזכות פועלו של השר כץ זה יפתור הרבה בעיות".

 

צילומים ושמע: מערכת "ניוזים"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות