חדרה: שלושה ילדים קטנים ננעלו בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותם בשלום • "הילדים קצת איבדו סבלנות והחלו לבכות, אבל הרגענו את המשפחה ותוך זמן קצר חילצנו אותם"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות שלושה ילדים קטנים, תאומים בני חצי שנה ופעוט בן שנתיים, שננעלו בשגגה ברכב לעיני אמם, ברחוב גוש חלב בחדרה

יואל פינהנדלר, מוקדן ידידים שענה לשיחה, העביר את הקריאה למתנדבי הסניף. חיים טובול, נתנאל ג'אן ויהודה הלוי, מתנדבי סניף חדרה, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו המתנדבים את שלושת הילדים בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

חיים מספר: "הייתי בדרך לעבודה. כשראיתי את הקריאה, פתחתי וויז וראיתי שאני נמצא ממש קרוב. הגעתי למקום וראיתי את הרכב הנעול כשלידו האמא ושכנים. מתברר שהאמא הכניסה את שלושת הילדים לרכב ולאחר שנעלה את הדלת האחורית, כל הדלתות ננעלו אוטומטית. התחלתי בפעולות הפתיחה אך נתקלתי באתגר עקב תקלה בערכת הפתיחה. מיד ביקשתי ממתנדב נוסף שהצטרף שיביא את הערכה שלו. הילדים קצת איבדו סבלנות והחלו לבכות, אבל הרגענו את המשפחה ותוך זמן קצר חילצנו אותם יחד. זו הרגשת סיפוק אדירה ברגע שהדלת נפתחת וההורים נושמים לרווחה. האמא הייתה רגועה לאורך החילוץ והרגשנו שהיא יודעת שהיא בידיים טובות."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות