התעללות קשה בהוסטל לחוסים בכפר יונה: נעצר מטפל שהתעלל קשות בחוסים חסרי ישע, כשמטפלים אחרים צופים ולא מתערבים

חוקרי מחוז מרכז סיימו חקירה שעניינה חשד לתקיפה והתעללות בחוסים חסרי ישע בהוסטל בכפר יונה. החשוד במעשים הכה והתעלל בחוסים, כשעוד מטפלים צופים ולא מתערבים

 

חוקרי תחנת שדות פתחו בחקירה בתחילת החודש עם קבלת דיווח בגין חשד להתעללות בהוסטל לחסרי ישע בכפר יונה.

מהחקירה עלה כי המדריך – תושב קלנסוואה בשנות ה- 20 לחייו תקף את החוסים והשפילם תוך שהוא גורם להם חבלות בגופם, בין השאר הכה החשוד חלק מהמטופלים על ראשם, צבט בגופם וגרם להם חבלות, משך בשערות של מטופלות כשהיו במקלחת, הושיבם בכח ועוד.
בתום החקירה גיבשו חוקרי תחנת שדות תשתית ראייתית לעשרות מקרים בהם תקף החשוד כעשרה חוסים.
בנוסף, פתחו חוקרי התחנה בחקירה כנגד 4 מעובדי המקום בחשד שראו את העבירות הנ"ל ולא דיווחו על כך לממונים עליהם והחקירה בעניינם נמשכת.

מעצרו של החשוד הוארך בהתאם לצרכי החקירה כאשר זמן קצר לאחר שיחרורו למעצר בית עי בית המשפט הוגשה נגדו כאמור הצהרת תובע בגין המיוחס לו ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

 

צילום: אילוסטרציה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות