שוב אבל יורד על כפ"ס עם היוודע על מותה של סגן רון צרפתי ז"ל, שנרצחה בדם קר במסיבת הנובה ליד רעים

בפעם החמישית אבל יורד על כפ"ס עם היוודע רציחתה בדם קר של סגן רון צרפתי, שנרצחה בזמן שהשתתפה במסיבה ליד רעים

שוב אבל בעיר כפר סבא, עם היוודכ רציחתה בדם קר של סגן רון צרפתי ז"ל, בזמן שבילתה במסיבה ליד רעים בה נרצחו בדם קר מאות צעירים וצעירות. 5 תושבי כפר סבא עד כה נפלו כחללים או נרצחו במהלך השבת השחורה.

רון, בת 22, קצינת אבטחה במערך הבקרה האווירית, בוגרת בית הספר רמז ותיכון הרצוג, גדלה והתחנכה בעיר, ועברה להתגורר רק לאחרונה בחדרה עם משפחתה.

רון הייתה תלמידה מצטיינת ומובילה חברתית, ונפלה במהלך שירותה הצבאי.

הלווייתה תתקיים היום, רביעי 11/10, בשעה 16:30, בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. במהלך הלוויה יישמעו מטחי כבוד לזכרה.

נהורה מזרחי, חברתה הטובה שלצרון ספדה לה: "אני לא מאמינה שאני רושמת מילים של פרידה, שהתמונות שלנו יחד ישארו רק למזכרת ואני אשאר לבד. היו לנו תוכניות, את זוכרת? מסיבות, טיולים שבתות נשארו רק הדמעות והן זולגות את מתנה שקיבלתי מהבן שלי נתנאל וברגע נלקחה ונשארתי שבורה הלב ,כבר לא יתאחה יש בו שבר גדול, משאירה אצלך חלק מליבי עד שניפגש עד ששוב אוכל להרגיש את החיבוק העוטף שלך את האהבה הגדולה שלך עד שניפגש האור כבר לא יאיר כמו פעם".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות