סוף טוב לחיפושים בהרצליה: אחרי שעות של חיפושים, הנעדר דוקטור כבן ה- 80 אותר במעלית תקועה בבית מלון בהרצליה

כמעט יום מלא חלף מהרגע שד"ר מ' בן ה-80 השאיר את אשתו בבית הקפה של מלון דניאל בהרצליה פיתוח. הוא אמר שיחזור תוך כמה דקות, אך נעלמו עקבותיו כאילו בלעה אותו האדמה

המשטרה ויחידת ג'יפים לאיתור נעדרים פתחה בסריקות ברחבי המלון ובשטחים הפתוחים הסמוכים ללא תוצאות. תקלה בחלק מהמצלמות האבטחה של המלון הקשה על החיפושים.

משה קרסקו, סמת"ח תחנת משטרת הרצליה, הזעיק את יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) לבוא עם כלבים ורחפנים לסייע בחיפושים.

מספר צוותים מהיכ"ל עזבו אימון בצפון להשתתף בחיפושים אחרי הנעדר שהוגדר כנעדר בסיכון גבוה בגלל גילו והתמודדות עם מחלת הדמנציה.

מתנדבי יכ"ל התחילו לסרוק כל קומה בבית המלון. בשעה 1.40 בבוקר הנעדר הצליח ליצור קשר עם העולם החיצוני אחרי שהצליח ללחוץ על אזעקת החרום במעלית שנתקעה, ככל הנראה, מאז שעות הבוקר הקודם, בלי שאף אחד שם לב לכך.

א', חתנו של הנעדר הודיע, "אני מתל אביב אבל אחפש בית כנסת לומר סליחות ולהודות לבורא עולם שמ' חוזר אלינו בריא ושלם, וגם להודות ליכ"ל."

כשא' הציע להזמין את צוותי יכ"ל ללון את השעות האחרונות של הלילה ולנוח בחדרים בבית המלון, מפקד יכ"ל, מייק בן יעקב, דחה את הרעיון ואמר:
"אנחנו לא יכולים לקבל את הצעתך הנדיבה, מפני שהגיבורים האמתיים הם הכלבים, והמלון לא יסכים להשכיר חדרים לחמישה כלבים בלגים אנרגטיים. עדיף לנו לגייס אותכם כמתנדבים לסייע לנו בחיפושים אחרי נעדרים נוספים. עכשיו אתם מבינים שכולם יכולים להיות נעדרים כמו דוקטור מ'. אף אחד לא חסין לדמנציה, ולחוסר התמצאות, וכו".

בתום החיפושים אמבולנס לקח את דר' מ' להמשך טיפול ומעקב בבית החולים איכילוב אותו בית חולים בו הוא עבד במחלקה פנימית כרופא מוערך שנים רבות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות