רועי כהן, נשיא לשכת ארגוני העצמאים והעסקים, מצטרף לניר קריסטל, המועמד לראשות העיר רעננה

עו"ד רועי כהן נשיא להב - לשכת ארגוני העצמאיים והעסקים, מצטרף לרשימתו של ניר קריסטל, המועמד לראשות העיר רעננה. כהן: "השינוי בעיר אפשרי ומחויב המציאות. היחיד שמסוגל לחולל אותו הוא ניר קריסטל". קריסטל: "הניסיון הכלכלי והמוניציפאלי של רועי יהוו משקל ותרומה ענקית לעשייה שאנהיג כראש העיר"

עו"ד רועי כהן, נשיא להב לשכת ארגוני העצמאים והעסקים (להב) ומ"מ יו"ר נשיאות המגזר העסקי בישראל, נענה לפנייתו של חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר רעננה, ניר קריסטל, ומצטרף לרשימתו של קריסטל, רשימת רעננים, "במטרה להחזיר לרעננה את הברק ואת התרבות הניהולית של מצוינות והובלה שאבדו לה במהלך הכהונה האחרונה ", כדבריו.
כהן :"לאחר לבטים החלטתי להיכנס מתחת לאלונקה ולתרום מהניסיון הציבורי שרכשתי לאורך השנים הן במישור המקומי והן במישור הארצי כדי לסייע ולהנהיג תרבות פוליטית אחרת ברעננה,
תרבות שמביטה בעיניו של התושב ושמה אותו במרכז. זאת בשונה מתרבות הפילוג והמחלוקות , והמועצה המסוכסכת והבלתי מתפקדת בכהונה האחרונה. במהלך כהונתו של ברוידא רעננה פשוט נרדמה. כל הערים שמסביבי עקפו אותה בסיבוב מכל הבחינות וכתושב העיר שכבר חווה בעבר עשייה של עירייה מתפקדת כאשר כיהנתי כסגן ראש עיריית חולון, לא יכולתי עוד לעמוד מנגד".
כהן מוסיף: "בהכירי את התמונה ולאחר שבחנתי נתוני סקרים ואת רחשי לב הציבור, הבנתי שהשינוי אפשרי ומחויב המציאות, וכי היחיד שמסוגל לחולל את השינוי ולהחזיר את רעננה להיות העיר המובילה בישראל, הוא ניר קריסטל.
"כחבר מועצה ברשימת רעננים אתרום מהידע שלי בתחום הכלכלי ולצידו של ניר אציב את חיי המסחר, השירותים, התרבות והעסקים הקטנים ברעננה בראש סדר העדיפות העירוני. כך אני פועל בלהב מול 64 ראשי ארגונים בקונצנזוס מלא ובכבוד הדדי .  זאת ועוד, כמי שמכיר את העולם המוניציפאלי אתרום מניסיוני גם בתחומים נוספים כמו ספורט, תכנון ובנייה ועוד.
"ניר קריסטל מסמל בעיני את האדם שהחליט לצאת מאזור הנוחות של המגזר הפרטי לטובת עשייה למען הציבור, ומכך ייהנו כל תושבי רעננה. רשימת רעננים בראשותו של ניר תהיה הנבחרת הטובה ביותר בעיר ויהיו בה אנשים עם לב רחב של נתינה, ועם יכולות וקבלות של עשיה."
ניר קריסטל: "אני מברך ומודה לרועי על ההחלטה שקיבל להצטרף אליי ולרשימת "רעננים". הניסיון הכלכלי והמוניציפאלי של רועי יהוו משקל ותרומה ענקית לעשייה שאנהיג בעיריית רעננה לאחר שאבחר לראשות העיר. אני מתחייב שכבר בראשית כהונתי תושבי רעננה ירגישו שהם מתעוררים לעיר אחרת, ויקבלו את היחס והשירות הראוי להם. יחד נחזיר את רעננה שלנו לימי זוהרה".
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות