מכון סמית קובע לאחר סקר שערך בנתניה: מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון ותמשיך לכהן כראש עיריית נתניה

מכון סמית בהובלת הסוקר הבכיר רפי סמית ערך החודש סקר בקרב 500 בעלי זכות הצבעה בנתניה. מתוצאות הסקר עולה כי ראש העיר, מרים פיירברג איכר תנצח כבר בסיבוב הראשון והיא מובילה בפער של עשרות אחוזים על המתמודדים האחרים. וגם: התושבים נשאלו מה הנושא הכי חשוב להם בעיר

מכון סמית בהובלת רפי סמית ערך בחודש האחרון סקר בקרב 500 איש המהווים מדגם מייצג של בעלי זכות ההצבעה בנתניה (גילאי 17 ומעלה).
מתוצאות הסקר עולה כי ראשת העיר מרים פיירברג-איכר מנצחת בסיבוב הראשון בבחירות לראשות העיר עם 45% מהקולות. שאר המועמדים קיבלו אחוזים בודדים – אבי סלמה (11%), טלי מולנר (9%), אהרון אורגד (3%), אפרים בולמש (פחות מ1%), -25% טרם החליטו ו-7% לא יצביעו.
הנסקרים נשאלו גם מה לדעתם התחום בחייהם בעיר החשוב להם ביותר: 41% מהתושבים השיבו כי מערכת החינוך היא הנושא החשוב ביותר בעיר, 36% השיבו תחבורה, 31% ניקיון, 27% ביטחון אישי, 17% התחדשות עירונית, 8% פיתוח אזורי בילוי, 7% פיתוח הפארקים, 6 פיתוח אזורי תעסוקה, 5% פיתוח אזור הים והטיילת.
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות