עפ"י שני סקרים של מכון "מדגם", בהנהלת מנו גבע ברעננה: מסתמן קרב צמוד לראשות העיר בין חיים ברוידא לניר קריסטל

מכון המחקר "מדגם" בהנהלת מנו גבע ערך לאחרונה שני סקרי עומק ברעננה, מדובר בסקרי עומק מדצמבר 2022 ומהחודש - יולי 2023. על פי הסקרים:

מכון המחקר "מדגם" בהנהלת מנו גבע ערך לאחרונה שני סקרי עומק ברעננה, אחד לפני כ-7 חודשים (דצמבר 22) בקרב מדגם מייצג של 500 נשאלים ושני בימים אלו (יולי 23) בקרב מדגם מייצג של 400 נשאלים. טעות הדגימה הינה 4.4%. את הסקרים הזמין מטה הבחירות של ניר קריסטל, המועמד לראשות העיר.

על פי שני הסקרים ניר קריסטל נמצא במגמה מאוד חיובית של צמצום פערים מחיים ברוידא, ובקצב הזה – הוא צפוי לנצח את ברוידא בסיבוב ראשון. עם זאת, האפשרות של סיבוב בחירות שני ברעננה בין קריסטל וברוידא עדיין נראית כאפשרית.

בסקר דצמבר 2022 הוביל ברוידא על קריסטל בפער של 16.5% (ברוידא 28.1%, קריסטל 11.6%).

בסקר שנעשה החודש צומצם הפער בין שני המועמדים המובילים באופן דרמטי, ביותר מ-50%, ל -10.5% בלבד (ברוידא 28.6%, קריסטל 18.1%). שני המועמדים הנוספים שהכריזו על ראשות העיר מדשדשים הרבה מאחור – ענבר הוכברג (6.5%) ואבי יוסף (7.2%), כך שסיכוייהם לנצח או להגיע לסיבוב שני נראים כרגע קלושים.

על פי סקר יולי 23, רוב בעלי/ות זכות ההצבעה ברעננה – 34.6% מתוכם, דיווחו כי טרם החליטו למי יצביעו ו – 4.9% השיבו כי כלל לא ישתתפו בהצבעה.

ניר קריסטל: "שקיפות היא דרך חיים מבחינתי ואני שמח לשתף את הציבור בתוצאות האמת משני סקרי עומק שנעשו עבורי במכון מדגם בהנהלת מנו גבע.  הנתונים בהחלט מעודדים ואנחנו בכיוון הנכון אך עדיין עבודה רבה לפנינו ומבחינתי – כל קול קובע. ברוידא בלחץ כי גם הוא מבין שכוחו פוחת בכל יום שעובר וממשיך כדרכו להפיץ נתוני יח"צ שקריים. בקרוב יעלה קמפיין הבחירות החדש שלי ואני בטוח שב-31/10 אנצח את ברוידא ואבחר לראשות עיריית רעננה".

צילום: מטה ניר קריסטל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות