בלעדי: גורם פוליטי בכיר ברמה הארצית בודק בימים אלו אפשרות להתמודד לראשות העיר ברעננה

גורם פוליטי בכיר בודק אפשרות להתמודד לראשות העיר רעננה. אם אכן יתמודד, יהיה מדובר בגורם שיכול לשנות את כל מפת המתמודדים וסיכוייהם לכבוש את כסא ראש העיר

מערכת הבחירות ברעננה מתחילה "להעלות הילוך" כשכבר ברור שראש העיר, חיים ברוידא יתמודד לקדנציה נוספת, כשמולו יתמודד ניר קריסטל וכמו כן, רק לפני קצת יותר משבוע הכריז על מועמדות לראשות העיר, עו"ד אבי יוסף, פעיל חברתי מזה שנים בעיר רעננה, שיזם כמה פרויקטים חברתיים בעיר.

אלא שמדובר במועמדים שהיה צפוי שיכריזו על התמודדות לראשות העיר – ל"ניוזים השרון" נודע כי בשבועות האחרונים גורם פוליטי בכיר ברמה הארצית מקיים סדרת פגישות עם גורמים שונים בעיר ופעילים פוליטיים וחברתיים בעיר, כשהמטרה לגשש אפשרות והתכנות להציג מועמדות לראשות העיר רעננה.

לפני כשבועיים נצפה אותו בכיר כשהוא מקיים סדרת פגישות בכמה בתי קפה בעיר, בהם בית קפה בפארק רעננה – כשהוא נפגש עם כמה אנשים פעילים פוליטיים. אם אותו גורם יחליט להצטרף למירוץ, יהיה מדובר בגורם משמעותי במירוץ לכסא ראש העיר ברעננה.

פנינו לדוברו של אותו בכיר פוליטי, שאמר: "כרגע אין מה לומר, אם יהיה מה לחדש, נודיע בבא הזמן"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות