המודעה ליום המשפחה שהוציאה עיריית כפ"ס ועוררה סערה בקהילת הלהט"בים בעיר וההתנצלות שבאה מאוחר אמש

חוסר מודעות, חוסר רגישות או טעות תמימה? מודעה לאירועי יום המשפחה שהוציאה עיריית כפר סבא עוררה כעס רב בקרב משפחות וקהילת הלהט"בים, דבר שאילץ אמש את העירייה להוציא הודעה חריגה. האם מדובר בטעות תמימה?

קמפיין מודעות שפרסמה עיריית כפר סבא לקראת יום המשפחה שיתקיים ב-21.2, עורר כעס וסערה בקרב קהילת הלהט"בים בעיר, לאחר שבמודעה נראות משפחות וכתוב: "גם כשזה מגיע למשפחה יש רק אחת כזאת", דבר המרמז על כך שמשפחה היא רק זו המקובלת עם אבא ואמא.
בקהילת הלהט"בים בעיר לא אהבו זאת בלשון המעטה ומחו נמרצות על כך. גורם בקהילה אמר ל"ניוזים השרון": "יש תחושה שרפי סער מנסה לרצות בדרכים שונות את החרדים והדתיים כאן בעיר, רק שזה לא יבוא על חשבונינו".
בעיריית כפר סבא מיהרו להוציא הבהרה חריגה, אמש במוצאי שבת, בה נכתב:
"נפלה טעות טכנית בקמפיין עירוני ליום המשפחה, ממנו עשוי להשתמע מסר בעייתי שאינו משקף את העירייה ואת פעולותיה כלפי התושבים ולו במעט.
במסגרת קמפיין המשפחות הנושא את סיסמת ה-120 לכפר סבא ("אין עוד אחת כזאת") נוצרו אלמנטים פרסומיים רבים, וביניהם כפי שניתן לראות גם פנייה והזמנה למשפחות להט"ביות להשתתף בפעילויות מיוחדות שהעירייה יזמה עבורן.
יחד עם זאת, כאשר הפרסום מוצג בהקשר מסוים, אכן עשוי כאמור להשתמע ממנו מסר בעייתי, כאשר חוסר תשומת הלב אליו נעשתה בתום לב מוחלט.
כפר סבא הייתה ותמיד תישאר עיר של כולם וכולן, של כל סוגי האנשים וכל סוגי המשפחות. כך היה וכך יישאר תמיד.
אנו מתנצלים על הטעות ומבטיחים שהקמפיין יתוקן בהתאם. נמשיך להתגאות בכל סוגי המשפחות שגרות כאן".
בתמונה: המודעה שעוררה מחלוקת
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות