הוד השרון: תינוק ננעל בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. בידידים קוראים להורים "אמצו כלל מפתח"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן חצי שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב המעגל בהוד השרון

צמרת גבע, מוקדנית ידידים, ענתה לשיחה והזעיק את מתנדבי האיזור. שלום כברה ושרון גמליאל, מתנדבי הסניף המקומי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את התינוק בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

שלום מספר: "עם קבלת הקריאה יצאתי מביתי והתקדמתי במהירות לכתובת. התחלתי בפעולות לפתיחת הרכב יחד עם שרון שחברה אליי, ובתוך רגעים בודדים חילצנו את התינוק בשלום. אמו לא הפסיקה להודות לנו. זוהי תחושת סיפוק ושמחה שממלאת תמיד".

האמא ביקשה להוסיף: "אתם פשוט מלאכים! הייתי בלחץ מטורף מהסיטואציה, והמוקדנית המהממת הצליחה להרגיע אותי. היא פשוט מלאך שהזכיר לי לנשום, ולדעת שעוד רגע הכל יסתדר. אני אשמח לפרסם את הנס, שכולם יכירו אתכם".

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות