מדוע מזה 10 חודשים ראש עיריית כפ"ס לא מפרסם את יומניו כנדרש? לא תאמינו איך הוא מסביר את זה

האם לראש העיריה יש מה להסתיר? מדוע הוא נמנע מלפרסם את יומניו, כפי שנדרש לכך, בזמן שסגניו "מצליחים" לעשות כן ואיך הוא מסביר את זה?

האם לראש העיריה יש מה להסתיר?

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער, מאז חודש מרץ 2022 לא מפרסם את יומניו בניגוד להחלטת מועצת העיר, שהתקבלה
במרץ 2019, אז העבירה מועצת העיר כפר סבא החלטה לשקף את יומניהם של ראש העיר וסגניו.

מבדיקה עולה, כי סער לא פעל לפי החלטת מועצת העיר לשקיפות וכך מאז מרץ 2022, לא מתפרסמים יומניו. סגניו, לעומתו, מקפידים יחסית על שיתוף יומניהם: למשל, הרוש פירסם את יומנו לאחרונה בנובמבר 2022, ואילו כהן פרסם לאחרונה באוקטובר 2022.

חברת מועצת העיר וראש סיעת כפר סבא מתקדמת, הדר לביא, התייחסה ואמרה
"שיקוף היומנים הוא הדרך בה נוכל לדעת מה במה עוסק ראש העירייה שלנו ומה סדרי העדיפות שלו. כך מתחייב וכך ראוי שיעשה. כך גם הוחלט לפני כארבע שנים. האם לציבור לא מגיע לדעת כמה זמן משקיע סער בקידום ופתרון הבעיות השונות בעיר? למשל, לאחרונה התגלה שרק 1% מהתקציב העירוני מושקע בתחבורה. האם עיון ביומנו של ראש העיר יגלה שרק אחוז אחד מזמנו מושקע בטיפול במשבר התחבורה? כך או כך, זכותו של הציבור לדעת".

מעיריית כפר סבא נמסר בתגובה: "מדובר בתקלה טכנית בלבד, היומנים יפורסמו בהקדם".

הערת מערכת מעניין הוא שלסגניו של סער לא הייתה כל בעיה להעלות את יומניהם, באותה מערכת תקולה כביכול.

 

צילום: עיריית כפ"ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות