ראש המועצה המקומית קדימה צורן, קרן גרין: "היום עשינו היסטוריה!

קדימה צורן כחברה באשכול רשויות השרון חתמה על הסכם רשויות השינוי

ההסכם מכיל תוכנית הכוללת השקעה בתשתיות תפעוליות, צירי העדפה לתחבורה ציבורית ותשתיות רכיבה. מטרת התוכנית היא צמצום הנסיעה הפרטית והפחתת הגודש בכבישים, באמצעות הגדלת כמות הנוסעים בכלי התחבורה לרבות נסיעות שיתופיות ומעבר אנשים משימוש ברכב פרטי לשימוש בתחבורה ציבורית. לצורך מימוש המטרה, הוחלט על מיקוד מאמץ ברשויות בהן המנהיגות המקומית רואה את הצורך והחשיבות בקידום התחבורה הציבורית וביצירת חלופות לרכב הפרטי ומוכנה להירתם לנושא באופן מיידי.

אשכול השרון נבחר כאשכול שינוי והראשון, איתו נחתם הסכם תחבורה שיהווה בשורה משמעותית עבור כלל תושבי האשכול ומשתמשי התחבורה הציבורית.

ההסכם כולל, בין היתר, תכנון וביצוע של נתיבי העדפה לתחבורה ציבורית בהיקף של כ-60 ק"מ, תכנון וביצוע של שבילי אופניים בהיקף של כ-74 ק"מ. הקמה של תשתיות תפעוליות נדרשות ומימוש תוספת שירות, פיתוח עירוני לאורך הצירים בסטנדרט גבוה, וטיפול ושדרוג של תשתיות הכרחיות לפרויקט.

ברמה המקומית שלנו, ייסלל שביל אופניים לאורך כביש 562 ו-553 ועד לתחנת רכבת בית יהושוע. כמו כן, תינתן העדפה לנתיבי תחבורה ציבורית עד לתחנת הרכבת וקידום והאצת פרויקטים של נתיבי ישראל שכבר אושרו באזור שלנו. מדובר בפרויקטים לביצוע לשנתיים הקרובות.

תודה לחברי יו"ר אשכול רשויות השרון יובל ארד, למנכ"לית אורית ארליכמן ולצוותם, לשרה מרב מיכאלי, למנכל"ית מיכל פרנק ולכל צוות משרד התחבורה וכל מי שהיה שותף להסכם ההיסטורי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות