תל מונד: תינוקת ננעלה בשגגה ברכב, מתנדבי ידידים חילצו אותה בשלום • "כהורה לתינוקת וילד קטן אין תחושה טובה יותר מלהחזיר תינוקת לזרועות אמה"

התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוקת כבת חצי שנה שננעלה בשגגה ברכב לעיני אמה, ברחוב השקד בתל מונד.

ג'רמי ברדוגו, מוקדן ידידים שענה לשיחה, הזעיק את המתנדבים. גל שפונדר וישי כהן, מתנדב הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את התינוקת בשלום ובזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

גל מספר: "הייתי בקרבת מקום תוך כדי עבודתי והגעתי בזריזות לארוע. מדובר היה ברכב שננעל בעודו מונע אך ללא מיזוג אוויר. בפעולה זריזה פתחתי את הרכב וחילצתי את הילדה. כהורה לתינוקת וילד קטן, אין תחושה טובה יותר מלהחזיר תינוקת לזרועות אמה. זו פעם שניה שלי בתקופה האחרונה שאני מחלץ וזה מספק כל פעם מחדש."

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות