חדרה: המשטרה עצרה חשוד תושב נחושה בחשד לתקיפת בת זוגו ופציעתה באורח קשה

המשטרה פתחה בחקירה במהלך השבוע עם קבלת דיווח בדבר אירוע אלימות בחדרה ושמיעת צעקות של אישה.

שוטרים שהוזעקו למקום הבחינו בחדר המדרגות באישה בת 42 שרועה על המדרגות כאשר נראית חבולה בפניה ובראשה ואינה בהכרה מלאה, כאשר הועברה מיד ע"י גורמי הרפואה לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי תל השומר ומצבה הוגדר בנוני-קשה (עפ"י גורמי רפואה).

בתוך כך, פעולות חקירה שביצעו חוקרי תחנת חדרה הובילו לחשיפת זהות החשוד במעשה, בן זוגה לשעבר של הקורבן, תושב נחושה בן 49 כאשר הרקע לאירוע ככל הנראה הינו סכסוך משפחתי.

במהלך סריקות נרחבות שביצעו השוטרים לאיתור החשוד במעשה התקבל אירוע נוסף של תאונת דרכים עצמית באזור עמק חפר כאשר בבדיקה התברר כי הנהג הוא החשוד בתקיפת האישה.

בתום הטיפול הרפואי החשוד נעצר והובא לחקירה בתחנת משטרת חדרה כאשר בכוונת המשטרה להביאו היום בפני שופט בימ"ש השלום בחדרה להארכת מעצרו.

החקירה נמשכת.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות