מאות מתושבי נתניה יצאו אמש להפגין על הארנונה הגבוהה בעיר והכאוס בתחבורה הציבורית, כשהם מפנים אצבע מאשימה להנהלת העירייה

מאות מתושבי נתניה החליטו לצאת מבתיהם אמש והגיעו סמוך לקניון השרון, שם הפגינו נגד התנהלות העירייה בנושאי הארנונה היקרה שמשלמים תושבי העיר, מבלי לדבריהם לקבל תמורה לכך ועל הכאוס בתחבורה הציבורית

מאות מתושבי נתניה יצאו לרחוב והפגינו אתמול בערב במחאה על מה שהם מגדירים הניהול הכושל של עיריית נתניה בתחומים שונים, כשבראשם מחיר הארנונה הגבוה שמשלמים תושבי נתניה והכאוס בתחבורה הציבורית בכל העיר.
המפגינים התאספו ליד קניון השרון בנתניה ומשם צעדו לאורך רחוב הרצל עד כיכר העצמאות, תוך שהם זוכים לאהדה רבה מהעוברים ושבים ומהנהגים שצפרו לעברם.

המחאה הייתה על מספר נושאים, כשבראשם הארנונה הגבוהה בנתניה, שהיא מהגבוהות בארץ, למול רמת השירותים הירודה שהתושבים לטענתם מקבלים, כמו כאוס הפקקים בגשר פולג ובעיר בכלל, על רפורמת התחבורה הציבורית שמסתמנת ככושלת לחלוטין, על הרס חוף פולג באמצעות בנייה מאסיבית ועל בזבוז כספי ציבור על מה שהמפגינים קראו: ״שטויות ראוותניות, כשלילדים שלנו אין הסעות לבתי ספר״.

בין הצועדים נראו גם ארבעת חברי האופוזיציה במועצת העיר נתניה: אהרון אורגד, טלי מולנר, רני אלוש וציפי קפל.

"את ההפגנה ארגנה תנועה שנקראת 'מאבק בעושק הארנונה בנתניה' והשתתפתי בה לאו דווקא כאיש ציבור, אלא כתושב מן המניין שמאוד לא מרוצה מאיך שהעיר שלו מתנהלת", אומר חבר המועצה, אהרון אורגד והוסיף: ״ההפגנה המחישה שיש התעוררות בעיר. אין ספק שפיירברג צריכה לפרוש כי היא מיצתה את עצמה, היא עייפה מאוד, זה בולט וזה כבר נהיה פתטי. לא סתם יש אימרה נכונה שקובעת -מספיק זה מספיק!״.
בכיכר העצמאות, במרכז העיר, המתינו למפגינים קבוצה גדולה של קשישות משכונת עין התכלת בצפון נתניה שמחו על ביטול קו האוטובוס ששירת אותם בנאמנות שנים רבות – קו 6. ״הרסו לנו את החיים וסגרו אותנו בבתים״, זעקה אחת הנשים המבוגרות שהגיעה במיוחד בהסעה שאירגנה פעילת הציבור אוסנת רואה.

 

צילום: באדיבות תנועת המחאה נגד הארנונה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות