נבו, אביה של ליאן רביבו מנתניה שטבעה אמש בג'קוזי בירכא, ורק לפני שבועיים עלתה לכיתה א', נפרד ממנה בכאב: "הלב שלי מרוסק, את תמיד תהיי אהבת חיי. אני לא יכול להמשיך את החיים ככה"

ליאן רביבו חגגה לפני פחות מחודש יום הולדת 7 ורק עלתה לכיתה א', כשאמש טבעה בג'קוזי בירכא, כשהנסיבות נחקרות. אביה נבו פרסם לפני זמן קצר פוסט עם מילות פרידה מבתו, שסיפר איך 3 שנים גידל לבד: "ליאני, אבא תמיד פה בשבילך את היית ותהיי תמיד אהבת חיי"

הילדה שטבעה למוות אמש בג'קוזי בצימר שבכפר ירכא שבצפון היא ליאן רביבו, תושבת נתניה, שחגגה לפני פחות מחודש את יום הולדתה השבע. ליאן עלתה לכיתה א' רק לפני כשבועיים בלבד. בזמן הטביעה, האב לא היה עם ליאן במקום.

נסיבות הטביעה עדיין נחקרות על ידי המשטרה.

אביהה, של ליאן, נבו, כתב היום בפוסט קורע לב שפרסם בפייסבוק מילות פרידה לבתו, שכפי שהעיד במשך 3 שנים גידל אותה לבד. וכך הוא כתב לבתו:

" אני לא מאמין שאני רושם דבר כזה בכלל אהבה יפה מושלמת שלי רק פחות מחודש היית בת 7, חגגתי לך, היה לנו הכי כייף בעולם. עלית לכיתה א ונקטפת לי ככה.

"אני לא מאמין בכלל שאני רושם דבר כזה עולם שלי אני אוהב אותך את הכל בשבילי – העיניים שלי, האוויר שלי, המחשבות שלי, את הכל ליאן. אני רוצה שתדעי יפה שלי שאבא תמיד אוהב אותך, אני תמיד חושב עלייך ואני לא יודע איך אני ימשיך מכאן הלאה. אבל אני יודע שאת כל העולם שלי, אין לי חיים בלעדייך.

"מה שעברנו ב-7 שנים שום אדם לא יכול לדעת רק אני אני ואת יודעים את הסודות שלנו, השיחות, האהבה האין סופית, הנתינה אחד לשנייה והכי הרבה הביטחון.

"ליאני, אבא תמיד פה בשבילך את היית ותהיי תמיד אהבת חיי. הלב שלי מרוסק,  אני בקושי יכול בכלל להבין שזה אמיתי. בבקשה אבא שמישהו יגיד לי קום זה חלום. בבקשה אבא אני לא מסוגל לחיות ולהמשיך את החיים. ליאן יפה שלי אני זוכר איך היית אומרת לי: 'אבא, אתה האבא הכי טוב בעולם אני אוהבת אותך'.

"ליאני שלי, אני אוהב אותך פי מליון נשמה שלי. כשהיית קטנה גידלתי אותך לבד 3 שנים מעולם לא סיפרתי לך כי רציתי שאהבה שיש לך אליי יהיה לך גם לאמא שלך. אז עכשיו שאת לא פה אני מספר לך ועכשיו את מבינה למה הייתה לנו אהבה כזאת מטורפת ותהיה תמיד. נשמתך בגן עדן צדיקה קטנה, יפה שלי".

 

צילום: פייסבוק נבו רביבו

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות