בעלי עסקים ברחוב אחוזה ברעננה כועסים: "למה העירייה נזכרה עכשיו, לפני החגים, לבצע עבודות בחלקים גדולים מהרחוב וככה לגמור לנו על הפרנסה ערב החגים? איפה הם היו 4 שנים?"

בעלי עסקים לאורך הרחוב הראשי ברעננה, רחוב אחוזה, לא מבינים למה העירייה נזכרה עכשיו להפוך את המדרכות ולבצע עבודות, תוך סגירת חניות מרכזיות וכל זאת ערב החגים, התקופה הכי חשובה עבור העסקים. "זה מריח כמו עבודות של שנת בחירות"

השנה, אחרי שנתיים של סגרים, סבבים של קורונה ועוד, מרגישים שהשגרה חזרה במלואה. אלא שבעלי העסקים ברחוב הראשי ברעננה, רחוב אחוזה, נדהמו לגלות בימים האחרונים שלעיריית רעננה "בוער" לבצע עבודות נרחבות לאורך הרחוב הכוללת פתיחת מדרכות, סגירת חניונים מרכזיים, כמו זה שליד יד לבנים לטובת רכבי העבודות.

אחד מבעלי העסקים באחוזה, סיפר ל"ניוזים השרון": "לעירייה היו שנתיים כשהיינו גם ככה בסגרים, לבצע עבודות, או לכל הפחות יכלו לבצע בחודשים שהם פחות קריטיים עבורנו בעלי העסקים. סוף סוף אנחנו חוזרים לתקופת טרום חגים נורמלית ולעירייה וראש העיר היה דחוף עכשיו להפוך מדרכות. למה?".

בעל חנות לממכר מזון הוסיף: "אני בעד שיפור, בעד לשדרג את העיר, אבל קשה לי שלא לראות שזה נעשה שנה לפני הבחירות לעירייה. איפה הם היו 4 שנים?".

מעיריית רעננה נמסר בתגובה: "שדרוג רחוב האחוזה מבוצע לרווחת תושבי העיר והקהילה העסקית, בתום תכנון מקיף וכמענה לכלל הצרכים שעלו מן השטח. הפרויקט כולל שדרוג עומק בשני שלבים הכולל עבודות תשתית, שבילי אופניים, גינון, תאורה, קרצוף וריבוד הכבישים, מדרכות, תחנות הסעה, הטמנת החשמל ועוד, זאת, בלוחות זמנים קפדניים שהוגדרו מראש, מתוך התחשבות בצורכי התושבים ובעלי העסקים".

 

צילום: פייסבוק רעננה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות