"אני אפוצץ וארים אותך באוויר עם הילדים", כך איים פעמים רבות שוטר מאזור השרון על בת זוגו וילדיה. עתה מוגש נגדו כתב אישום

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד שוטר בן 45 מאזור השרון, שאיים מספר רב של פעמים על בת זוגו וילדיה שיםגע בהם ואף יפוצץ את ביתם

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה היום לבית משפט השלום בכפר סבא, כתב אישום נגד שוטר במשטרת ישראל, וזאת לאחר שאיים במספר רב של הזדמנויות על בת זוגו וילדיה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד סיון דוק, במהלך הקשר הזוגי בין הנאשם למתלוננת, ובמספר רב של הזדמנויות, הנאשם איים עליה ועל ילדיה ובין היתר אמר לה כי: "יהיה לי כיף לפגוע בך, אני חפץ לפגוע בך.. אני אפגע בך את לא יודעת.. אני אפגע בך… אני יכול לבוא לשים מטען קטן בגלגל ולהרים אותך עם הילדים… לפוצץ אותך באוויר… אני אגמור אותך תנשמי אוויר עד מחר, אני לא אבא של הילדים שלך אני מסוגל להכל…".
במקרה אחר אמר לה כי: "אני עושה לך פיצוץ בבית, תיזהרי ממני, תיזהרי לנתק לי עכשיו… את לא יודעת מה אני הולך לעשות לך, אני קיבלתי אטרף עלייך, אני הולך לרמוס לך את הצורה, אני הולך לשבור את כל הכלים איתך, עד שאני לא ראה אותך רמוסה מתחת לאדמה אני לא אשתוק. את לא יודעת מה אני הולך לעשות… את לא יודעת מה הולך לקרות לך, אין כשאני שונא בן אדם אני שונא אותו עד הסוף".

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים. החקירה נוהלה על ידי צוות שרון במחלקה לחקירות שוטרים.

 

צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות