החילוץ הדרמטי של האב ובתו בת ה-3 שנפלו לבור בעומק 15 מ', סמוך לפרדס חנה

נגמר בנס: לוחמי האש, כעבור שעתיים, הצליחו לחלץ אב ובתו בת השלוש שנפלו לבור בעומק 15 מטר בשטח בין פרדס חנה לגן שמואל

בשעה 18:58 אמש התקבל דיווח על ילדה כבת 3 שנפלה לבור בעומק של 15 מטר, בשטח חקלאי בין פרדס חנה לגן שמואל, ואביה שירד לבור בסולם נפל מהסולם מגובה של מספר מטרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, תקשרו איתם באמצעות הכבאים שמבצעים פעולות חילוץ מורכבות וממושכות. שניהם היו בהכרה מלאה ונפלו ככל הנראה על ג'ריקנים שנמצאים על קרקעית הבור.

צוותי הכיבוי והיחידה לחילוצים מיוחדים של תחנת חדרה פעלו משעות הערב אמש בחילוץ אב ובתו אשר נפלו לבאר יבשה בעומק של כ 15 מטרים.
כעבור כשעה, צוות החילוץ חבר אל הלכודים וחילץ אותם באמצעות אלונקת חילוץ יעודית. הלכודים הועברו לכוחות הרפואה במצב בינוני להמשך טיפול רפואי.
מפקד תחנת חדרה, טפסר משנה יוסי דקלו נכח במקום.

פאראמדיקית מד"א אראל חכמון וחובש מד"א שובל קצין, סיפרו: "זו הייתה דרמה ממושכת, הגענו למקום וסיפרו לנו שילדה כבת 3 נפלה לבור בעומק של כ- 15 מטר ואביה גבר בשנות השלושים שירד בסולם לחלץ אותה נפל מהסולם מגובה של מספר מטרים, למקום הגיעו כוחות חילוץ מיוחדים של כיבוי אש, שנערכו לחילוץ מורכב וממושך, תיקשרנו באמצעותם עם האבא והבנו שהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות, ביצענו הערכת מצב והוחלט שלא יורידו אותנו לבור ושנמשיך לתקשר איתם ולהיות ערוכים לקלוט אותם בחוץ, לאחר חילוץ ממושך מאוד, הם חולצו בהכרה מלאה , הילדה סבלה מחבלות בבטן ובגפיים והאבא מחבלות בגב ובגפיים, הגדרנו בשטח את מצבם של השנים בינוני ויציב ופינינו אותם תוך טיפול לבית החולים."

 

צילום: דוברות כיבוי חוף

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות