תושב נתניה נתפס בנתב"ג כשהבריח במזוודתו 2.5 ליטר של "סם האונס"

יחידת הבילוש המיוחדת 747 במשטרת מרחב נתב"ג עצרה השבוע תושב נתניה בחשד להברחת כ- 2.5 ליטר חומר החשוד כ-"סם אונס" ( gbl) שהבריח בכבודתו. בימ"ש האריך את מעצרו בשבוע ימים בהתאם לצורכי החקירה

 

יחידת הבילוש המיוחדת של משטרת ישראל במרחב נתב"ג – יחידה 747, בשת"פ מקצועי והדוק עם יחידת סמים מכס נתב"ג, עכבו השבוע לחקירה תושב נתניה עם נחיתתו בארץ מטיסה מיוון, בחשד להברחת חומר החשוד כסם מסוג GBL – "סם האונס" בכבודתו.

בתוך כך, אנשי יחידת הסמים במכס בצעו שיקוף של הכבודה אשר העלתה את רמת החשד בדבר המצאות בקבוקים המכילים נוזל חשוד, שהועברו להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

כאמור, בלשי יחידה 747 עצרו לחקירה את החשוד – תושב נתניה בשנות ה– 40 לחייו , בחשד להברחת סמים ארצה ותפסו את הבקבוקים החשודים כסם במשקל של כ – 2.5 ליטר .

במסגרת דיון הארכת מעצרו של החשוד, הדגיש השופט בהחלטתו: "מדובר בחשד לייבוא סם אונס בכמות גדולה שיכולה לשמש להפקת אלפי מנות שיאפשרו פגיעה במספר רב של קורבנות. טענת החשוד לייבוא הסם לשם שימוש עצמי אינה עולה בקנה אחד עם הכמות הגדולה שנתפסה. קיים חשד סביר שמדובר בייבוא שלא לצריכה עצמית, המעשים של החשוד מקימים עילה של מסוכנות".

בהתאם לממצאי החקירה עד כה וצורכיה, האריך בית המשפט את מעצרו של החשוד בשבוע ימים, עד תאריך 16.6.22. החקירה נמשכת.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות