שני תושבי רמת השרון חשודים בהפעלת דוכני מזון בצומת גלילות, ללא רישיון והעלמות מס במשך שנים. עכשיו הם נעצרו

במשך שנים הפעילו 2 תושבי רמת השרון דוכני מזון מוכרים בצומת גלילות. הבעיה: לא היה להם רישיון להפעלתם והם "שכחו" לדווח על הכנסות למס ההכנסה

שני בעלים של דוכנים, מרמת השרון, לממכר מזון בצומת גלילות נעצרו במסגרת פעילות משותפת של רשות המסים עם גורמי אכיפה נוספים, ביניהם משטרת ישראל, הביטוח הלאומי, משרד הבריאות ועוד. השניים חשודים כי הפעילו את הדוכנים במשך שנים, ללא רישיון ומבלי לדווח לרשויות המס.
כאשר הפכה החקירה לגלויה בוצעה אכיפה כוללת על ידי רשות המסים, משטרת ישראל, המוסד לביטוח לאומי, משרד הבריאות, כיבוי אש, חברת החשמל לישראל, רשות האכיפה והגבייה וכונס הנכסים הראשי. בוצעו חיפושים בבתי העסק של החשודים וכן בבתיהם ונתפסו חומרים הכוללים חומרי מחשב וכן נגבו הודעות ממעורבים בפרשה.

מחומרי החקירה והראיות שנאספו עד כה בתיק וכן מהודעות המעורבים בפרשה עולה כי, החשודים הפעילו את בתי העסק שלהם ללא רישוי מתאים מגופי האכיפה השונים, מבלי להפעיל קופה רושמת ותוך שימוש בפנקסי קבלות פיקטיביים ומבלי לנהל ספרים כחוק, וזאת ללא דיווח לרשויות המס, כך שבפועל התחמק כל אחד מהחשודים מתשלום מס בסכומים מהותיים במשך שנים רבות.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות