המשטרה עצרה בהוד השרון 4 שב"חים שהועסקו בחברת גינון ליד גן ילדים בעיר

המשטרה חשפה הבוקר בפעילות מבצעית בהוד השרון, חברת גינון העובדת סמוך לגן ילדים בעיר, תוך העסקת תושבי הרשות הפלסטינאית ללא אישורי שהיה (שב"ח) ועכבה לחקירה 4 שב"חים ותושב ערערה החשוד בהעסקתם

 

שוטרי תחנת כפר סבא ביצעו היום פעילות אכיפה יזומה בהוד השרון למען בטחון הציבור, כנגד מחוללי עבירת השהיה הלא חוקית, ובכלל זה – מסיעים, מלינים ומעסיקים.

בתוך כך, במהלך הפעילות הבחינו השוטרים סמוך למוסד חינוכי בעיר ב- 2 עובדי גינון שעוררו את חשדם ובבדיקה מהירה מצאו כי שניהם נמצאים בעיר ללא אישורי שהיה כנדרש . בנוסף, איתרו השוטרים במקומות נוספים בעיר עוד שני שב"ח העובדים בגינון ומשתייכים לאותה חברת גננות הפועלת בעיר.

4 העובדים, תושבי קלקיליה בגילאי 20-40 ומנהל העבודה שלהם – תושב ערערה בן 43 עוכבו לחקירה בתחנת המשטרה בכפר סבא. עם סיום חקירתם ובהתאם לממצאים יוחלט האם לבקש מחר את הארכת מעצרם בבית המשפט.

 

צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות