בעל חנות בן 70 בכפ"ס נעצר בחשד כי ביצע מעשים מגונים במספר נערות בחנותו, לאחר שביקשו שירכוש עבורן סיגריות מחנות ליד

היחידה המרכזית עצרה הבוקר תושב כפר סבא כבן 70 בחשד לביצוע מעשים מגונים במספר נערות בחנות שבבעלותו, לאחר שרכש עבורן במספר הזדמנויות סיגריות אלקטרוניות

 

חוקרי ימ"ר מרכז בשת"פ תחנת כפר סבא ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה, שעניינה חשד לביצוע מעשים מגונים במספר נערות בגילאי 12 עד 15 על ידי תושב כפר סבא כבן 70, לאחר שרכש עבורן סיגריות אלקטרוניות מחנות לממכר מוצרי טבק הסמוכה לחנות שלו בעיר וסיפק להן את הסחורה תוך ביצוע בהן מעשים מגונים.

על פי החשד, אותן נערות בקשו מהחשוד שירכוש עבורן סיגריות מאחר ואינן יכולות לרכוש בעצמן מפאת גילן הצעיר, כאשר החשוד רכש עבורן מהחנות הסמוכה לחנות שלו וסיפק להן את הסיגריות האלקטרוניות, תוך שהוא מבצע בהן מעשים מגונים ונוגע באיברים מוצנעים בניגוד לרצונן.

כאמור, עם קבלת התלונה הראשונה פתחה ימ"ר מרכז בחקירה סמויה, במסגרתה הצליחה לאתר מספר קורבנות נוספים שהתביישו להגיש תלונה תחילה, ואף חששו לדווח להוריהן על הנסיבות מאחר והן מעשנות ללא ידיעתם .

בתום איסוף הראיות הנדרשות, עצרו הבוקר חוקרי הימ"ר את החשוד בחנות, לצד חיפוש נוסף בביתו על מנת לאתר חומרים נוספים הרלוונטיים לחקירה ובהתאם לצורכי החקירה תביא את החשוד מחר לדיון בבית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרו.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות