נהג אוטובוס ב"קווים" בקו 233 מנתניה הוכה ע"י אחד מהנוסעים בגלל שנאלץ לבלום בפתאומיות. התוקף מג'ת אותר ונעצר

נהג אוטובוס בקו 233 של חברת "קווים" מנתניה לבאקה אל גרביה נאלץ לבלום בפתאומיות. נוסע שכעס על כך, תקף אותו והכה אותו בפניו. הנוסע, תושב ג'ת אותר ונעצר

 

המשטרה פתחה בחקירה לפני מספר ימים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר נוסע שתקף נהג אוטובוס.

מחקירת הארוע עולה כי נהג האוטובוס של חברת "קווים" בקו 233 מנתניה, נאלץ לבלום את האוטובוס בפתאומיות, והנוסע שכעס על כך, תקף את הנהג במכת אגרוף בעינו. בהמשך לאחר שנהג האוטובוס דיווח על הארוע למשטרה, החשוד תקף אותו פעם נוספת בראשו.

בתוך כך, בתום ביצוע פעולות חקירה מגוונות שוטרי תחנת באקה אל גרביה, עצרו את החשוד, תושב ג'ת בן 29, בחשד לביצוע העבירה כאשר בביתו נתפסו ממצאים הקושרים אותו לעבירה המיוחסת לו.

בכוונת המשטרה לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בחדרה.

הנהג נפצע בפניו ופונה לטיפול רפואי.
הנהג טען כי, על אף שהתקשר למשטרה, משטרת ישראל לא הגיעה לאירוע וטענה כי לא הייתה להם ניידת פנויה באותו הזמן. בשל כך, הנהג נאלץ להגיע עם האוטובוס לתחנה ולמסור שם עדות.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לאירוע כי: "אין גבול שלא נחצה כבר. אנו קוראים למשרד התחבורה ולמשרד לביטחון הפנים להפסיק לדבר ולהתחיל לפעול. הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תרתיע ותוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים ותגרום לכך שתוקפי נהגים ונוסעים ישבו מאחורי סורג ובריח. רשויות החוק חייבות לפעול ויפה שעה אחת קודם. האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן תוקפים אותם והנהגים והנוסעים משלמים מחיר כבד. דם הנהגים הפך להפקר".

 

צילום: ארגון נהגי האוטובוסים, הסתדרות לאומית.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות